Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Chat Shqip

Chati më i madh Shqipëtar Takohu.com

Futu në Chat !

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Alergji ndaj fesë!

po i pres me padurim...

unë të tregova qysh në fillim të radhës se ka mospajtime dhe debat, për mua i Ibn Abasit është më i saktë, dhe po është specifikisht për këtë ajet komenti i tij. Këtë tjetër që solle mund të jetë kështu si thua, s'jam i sigurtë duhet ta shikojmë, por e di që ka debat mes tefsirologëve. Sa i përket taksës, po pres me padurim të shoh çfarë ke për të thënë... vetëm të lutem vazhdo kështu me referenca sepse ka më shumë lezet diskutimi ?

më mirë vonohu e fol me referenca se sa shpejt e shpejt e me hamendje ?


Tafsir Al Razi

Duhet te jete goditje me shami te palosur, ose me pellembe(duar). Nuk duhet te jete me kamzhik ose shkopinj.

Ky eshte intepretimi i dyte. Fakti qe intepretimi i dyte bie ndesh me te parin ben te kuptosh se sa te sakte dhe te besueshem jane realisht interpretimet. Sigurtisht ti mund te pelqesh me shume te parin, shume te tjere te dytin, e shume te tjere mund edhe thjesht te marrim shkrimin ne Kuran pa pasur nevoje per asnje intepretim.

Problemi me besimet fetare eshte se e para ato ne vetvete jane shume kontradiktore e dyta eshte se u behen intepretime dhe situata behet akoma me kontradiktore. Interpretimet shpesh kalojne ne abuzime dhe behen edhe mbi baza politike apo interesa te caktuara.
Krishterimi eshte i mbushur me te tilla.
 
Jo bro s'të kërkoj faturë, ajo ishte thjeshtë një shpjegim se si faktohet historia. Këtë që solle, të lumtë! Kështu pres, të debatojmë. Unë të kam thënë dhe më lartë, po të them sërish, Kurani kuptohet në disa mënyra, më kryesore janë këto:
-Tekst i qartë, ku s'ka nevojë për sqarime
-Tekst i Kuranit ku shpjegohet me një tekst tjetër përbrenda Kuranit
-Tekst i Kuranit ku shpjegohet përmes haditheve (thënieve dhe bëmave të Profetit, paqja dhe mëshira e Allahut qoftë mbi të)
-Tekst i Kuranit ku shpjegohet përmes veprimeve të pasuesve të parë të Profetit, paqja dhe bekimet e Zotit qofshin mbi të,
-Tekst i Kuranit ku shpjegohet përmes zbërthimit të kuptimve gjuhësore... Gjuha arabe është shumë larg gjuhës së dytë, për nga pasuria e saj në shprehje e në fjalë.
-Tekst i Kuranit ku shpjegohet nga faktori rrethanor, dhe koha dhe mënyra se si ka zbritur.

Këtë citat të Kuranit që solle është i saktë, unë po e sjellë edhe në arabisht, bashkë me komentimin e tij, në mënyrë të shkurtuar në mënyrë që të mos e zgjas shumë:


Shqip

Shpjegim i xhizjes në të njëjtin ajet (Përkthim i Hasan Nahi, faqe 231.

Shpjegim i parafrazuar nga Ibn Kethiri, në tefsirin e tij. (Ibn Kethiri është një nga kometator më të famshëm të Kuranit dhe është i pranuar nga të gjithë myslimanët).
Shpjegimi i këtij citati, pasi e sjellë kuptimin e parë siç është i përkthyer në gjuhën shqipe, tregon se ky ajet ka zbritur në vitin e 9 sipas kalendarit hijri, që i bie një vit përpara se Profeti ta përfundonte misonin e tij në këtë botë. Ai ishte shpallur përpara betejës së myslimanëve me romakët, ku konsiderohej si leje nga Zoti për të hyrë në luftë me ta. Vlen të cekët që Pernadoria Romake atëbotë ishte superfuqi botërore ku vendet të cilat i kishte nën pushtimin e saj, nuk u jepte asnjë të drejtë myslimanëve dhe i luftonte ata në mënyrë më barbare. Prandaj, myslimanët duke qenë se në vitin e 9 hixhër, ishin bërë një fuqi shumë më e madhe se që ishin në fillim, hynë në luftë me perandorin romake me synim të çlirimit/pushtimit (m'varet nga cili këndvështrim i shikon) të vendeve të sunduara nga Perandoria Romake. Dhe ajeti në fjalë u lejon myslimanëve të hyjnë në këtë luftë, duke e bërë të qartë se pas triumfimit jomyslimanëve u lejohet të jetojnë në tokat e tyre dhe se ata të cilët nuk luftojnë kundër myslimanëve mund të jenë në paqe në këmbë të xhizjes e që e ke të sqaruar më lartë. Unë nuk shoh asnjë problem në këto, mund të më thuash ku është problemi?!

Nese muslumanet sapo linden si fe e si "popull" ne gadishullin Arabik , ckerkonin te clironin tokat e "tyre" te sunduara nga perandoria Bizantine e cila i zoteronte ato toka shekuj para se sa te vinte vete Profeti?
A e di qe nuk kishte ende muslumane ne ato toka te Bizantit sepse feja Islame sapo kishte lindur dhe akoma ne gadishullin Arabik jo te gjithe e kishin pranuar kishte ende shume pagane dhe ende shume hebrenj.

Ata shkuan te clironin tokat? Tokat e kujt? Te kujt muslumani? Arabet tokat e tyre i kishin te lira sepse gadishulli Arabik ishte i papushtuar dhe feja Islame sapo kish filluar!!! Nuk e di si mund te clirojne popuj te cilet me siguri skishin te benin me arabet ne ate kohe. A mos valle eshte thjesht pushtim?
Dhe nese Zoti u jep leje per lufte dhe lufta behet. A mund te quhet ky konvertim paqesor?

Pyetja qe e ke bere ne fund cfare problemi ka me kete. Te pergjigjem shume thjeshte se kjo eshte thirrje per lufte dhe jo per paqe. Kontradiktore me ajetet e tjera qe me citove e me the se islami nuk lufton, nuk detyron te konvertohesh. Kontradiktore me ate qe me the se besimtaret e feve te tjera jetonin te lire dhe pa asnje takse.
Kontradiktore me faktin se prerendoni se feja islame u perhap ne menyre paqesore.

E dyta deri dje me the skish takse. Sot pasi une ta solla taksen nga rreshtat e Kuranit me ne fund e pranove vetem se e minimizove!!
Taksa paguahej ne te shumten e rasteve nga popullsite e besimeve te tjera. Pagesa si tarife apo perqindje eshte diskutim me vete sepse behet fjale per qindra vjete shtete kalifate dhe perandori otomane qe zbatonin politika te ndryshme. Dhe taksa ka qene e ndryshme here e rende here e lehte, here edhe nuk e kane zbatuar fare. Permendin psh otomanet te cilet pervec sulltanit edhe pashai kish fuqine te vendoste hiqte rriste e ulte taksa sipas qejfit. Keshtu qe smund te flasim per nje tarif fikse, por ka qene e ndryshme ne kohe te ndryshme dhe ne vende te ndryshme.
 
Ky rregull për mbyllje në shtëpi, është i deroguar, dhe rrugë për to, është shpallja e ajeteve tjera që e derogojnë këtë rregull. Ndërsa për sa i përket pyetjeve poshtë këtij ajeti, përgjigjet i ke si vijojnë:

E para, sa herë që përmendet ndonjë ndëshkim apo shpërblim për burrin, vlen dhe për gruan, dhe sa herë që përmendet për gruan vlen dhe për burrin, përveç nëse është diçka specifike që i takon vetëm njërës gjini.
E dyta, as burri dhe as gruaja, nuk ka kompetenc ta ndëshkojnë njëri tjetrin, por këtë e bëjnë organet shtetërore. Sepse rregulla të dënimit, qoftë me burg e qoftë me dhunë fizike, bëhen vetëm me urdhër të Kadiut (gjykatësit) i cili duhet të ketë dëshmi të pakontestueshme përpara se të merr vendim. Pastaj, këtë vendim duhet ta zbatojë policia e shtetit, dhe organe tjera gjegjëse. NUK LEJOHET në asnjë mënyrë që secili të merr në dorë zbatimin e dënimeve që janë në Kuran. Kjo është me konsensus të të gjithë dijetarëve myslimanë.
E treta, sa i përket barazisë gjinore, në Kuran dhe në fenë Islame s'ka barazi gjinore, por drejtësi gjinore. Kur secila gjini i ka të drejtat e tij/saj. Gruaja në shumë raste është superiore ndaj burrit, e në plotë raste të tjera ajo është inferiore ndaj burrit.


Vella je ne kundershtim me Kuranin. Skam cfare te sjelle me se ti solla.
E ka thene qarte burri eshte pergjegjes, burri keshillon e nese ngre kryet ndeshkon. E rreh me shkop, me pellemb a me shami a me ku di une intepretimet jane te paqarta po ashtu kontradiktore!
Burri gjithashtu e mbyll ne shtepi deri ne vdekje! Ajetet e tjera e derogojne ? Pra e shfyqizojne kete ajet dhe fuqizoje nje tjeter! E cili eshte ky tjetri qe na e shfuqizon perse nuk e sjelle me mire?

Kadiu ne vetvete nese jep denime e ndeshkime bazuar ne fe e normat fetare ateher edhe ai eshte kunder fese se vete sepse me sa di une nuk ka nje norme kuranore apo cfaredo tjeter qe ti jape kompetence e te bej ndeshkime te cilat i takojne vetem Allahut ose nga kush eshte parashikuar ne Kuran.
Me kujtove nje algjerian qe mburrej sepse presidenti Algjerise kish pas bere nje ligj qe denonte deri ne 2 vjet burg per ata qe nuk mbanin ramazan. Mezi ju mbush mendja se ne fakt presidenti i tij ishte gabim sepse feja e vete, profeti, Allahu, Kurani etj askujt nuk i kane dhene te drejten te japin denime te tilla sado te gabuara qofshin ato nga pikepamja fetare.


Pjesen e fundit po ashtu e ke kontradiktore. E para nuk ekziston drejtesi gjinore eshte hera e pare qe e degjoj. E dyta nese drejtesia eshte e barabarte per te gjithe ateher duhet me pare te kemi barazi gjinore. Sepse nese burri ka autoritetin absolut ne shtepi, nuk e di cfare llogarie mund ti kerkohet nga gruaja , nese ai eshte gabim kush ka kurajon ti kerkoje llogari?
Nese burri vjen vone ne shtepi kush e qorton? Apo edhe ndeshkon !
Nese gruaja vjen vone me shtepi ka kush e qorton apo denon. Biles mund edhe ta mbylle ne shtepi.
Nese burri ka rolin dominues a nuk eshte ky nje privilegj me te cilin realisht edhe abuzohet nga meshkujt dhe askush nuk mund te kerkoje llogari per kete?
Nese burri ka te drejte te marr deri ne 5 gra a nuk eshte kjo pabarazi?

Juve thoni qe eshte roli i tille dhe jam dakort qe keshtu eshte. Mund te thoni se e pranoni dhe ndiheni shume mire. Dhe me kete jam dakort mire beni .
Por ama smund te thoni se ka barazi dhe se femra realisht eshte aq e respektuar dhe e vleresuar sa burri! Me fjale te bukura ne teori mund te vleresohet si nene, si rritese e femijeve sepse ne fakt e ka kete rol por vetem kaq! Por ne praktik ka nje rol dytesor dhe e nenshtruar, kjo eshte e qarte.
 
Nese muslumanet sapo linden si fe e si "popull" ne gadishullin Arabik , ckerkonin te clironin tokat e "tyre" te sunduara nga perandoria Bizantine e cila i zoteronte ato toka shekuj para se sa te vinte vete Profeti?
A e di qe nuk kishte ende muslumane ne ato toka te Bizantit sepse feja Islame sapo kishte lindur dhe akoma ne gadishullin Arabik jo te gjithe e kishin pranuar kishte ende shume pagane dhe ende shume hebrenj.
Ata shkuan te clironin tokat? Tokat e kujt? Te kujt muslumani? Arabet tokat e tyre i kishin te lira sepse gadishulli Arabik ishte i papushtuar dhe feja Islame sapo kish filluar!!! Nuk e di si mund te clirojne popuj te cilet me siguri skishin te benin me arabet ne ate kohe. A mos valle eshte thjesht pushtim?
Dhe nese Zoti u jep leje per lufte dhe lufta behet. A mund te quhet ky konvertim paqesor?
Per shkak te ketyre dy paragrafeve, mendoj se nuk ke njohurin e duhur mbi islamin dhe çfare vertet percjell dhe perçon islami. U duhet referuar edhe dijetareve mysliman te cilet e shpjegojne islamin nga pikepamja e tyre si myslimane, ashtu siç e ka percjell Profeti s.a.s. dhe jo vetem ata qe e kundershtojne islamin pasi dihet qellimi i tyre ngatrrestar.
"Çlirimi i tokave dhe popujve" nenkupton çlirimin e te qenurit skllav i idhujve dhe riteve pagane me tradita te shtremberta dhe jo rimarrjen e tokave.
Sipas haditheve dhe dijetareve, lufta behet e lejueshme nen rrethana te caktuara dhe jo per pasuri e pushtet siç jemi brymosur neper filma e shkolla. Po ashtu po te shtoj qe eshte obligim te pasurit nje ushtri te fort dhe vigjilente per çdo rast. Te paraqiten te fort e te pergatitur. Paqja, liria, nderi dhe prona nuk ruhen me buqeta me lule por kjo nuk do te thote qe je etur per gjake.
Tani ku qendron problemi se lufta eshte e lejuar dhe te jen te pergatitur?
Profeti s.a.s. ka prositur qe femijeve tu mesohen tre gjera: noti, kalerimi dhe harku, gjuajtja me hark. Sotemi i bie ne vend te kalerimit, vozitja me makin . Ndersa ne vend te harkut, armet e zjarrit.
Shqipetaret, sidomos ne Dardani e Maqedoni, duhet t'ia dine me se miri vleren kesaj porosie.
Relaist, jo idealist.
Pyetja qe e ke bere ne fund cfare problemi ka me kete. Te pergjigjem shume thjeshte se kjo eshte thirrje per lufte dhe jo per paqe. Kontradiktore me ajetet e tjera qe me citove e me the se islami nuk lufton, nuk detyron te konvertohesh. Kontradiktore me ate qe me the se besimtaret e feve te tjera jetonin te lire dhe pa asnje takse.
Kontradiktore me faktin se prerendoni se feja islame u perhap ne menyre paqesore.
Taksat nuk jan asgje e jashtezakonshme apo diçka e keqe. Jan te domosdoshme qe te funksionoje nje shtet, mbreteri apo perandori.
Problemi ketu qendron se perse myslimanet u kan marr taksat, mbi te gjitha te krishtereve dhe jo se perse ka pas taksa?.
Ajo qe thua ti ka qen taksa e xhizjes te cilet e paguanin njerzit e feve te tjera dukme marr mbrojtjen prej myslimaneve. Te perjashtuar nga kjo takse dhe te tjera kan qene perher ata qe nuk kan patur mundesi, familje te varfera. Ka dhe nje duzin me fakte historike per kete. Po mundohem te jem sa me shkrut ne te shkruar se do kohe me i ren gjate. Feja islame, u perhap me teper nepermjet tregtis. Nepermjet rruges se mendafsht, myslimanet paten deren e hapur per tregti dhe dukme qene te drejt ne tregti, arriti islami deri ne Kine, Filipine, indonezi etj. Nqs edhe eurpa hileqare do ua kishte dhene kete mundesi, do flisnin ndryshe sot, pa mllef.
E dyta deri dje me the skish takse. Sot pasi une ta solla taksen nga rreshtat e Kuranit me ne fund e pranove vetem se e minimizove!!
Taksa paguahej ne te shumten e rasteve nga popullsite e besimeve te tjera. Pagesa si tarife apo perqindje eshte diskutim me vete sepse behet fjale per qindra vjete shtete kalifate dhe perandori otomane qe zbatonin politika te ndryshme. Dhe taksa ka qene e ndryshme here e rende here e lehte, here edhe nuk e kane zbatuar fare. Permendin psh otomanet te cilet pervec sulltanit edhe pashai kish fuqine te vendoste hiqte rriste e ulte taksa sipas qejfit. Keshtu qe smund te flasim per nje tarif fikse, por ka qene e ndryshme ne kohe te ndryshme dhe ne vende te ndryshme.
Ne islam, Kurani eshte i ndaluar qe te komentohet nga dikush qe nuk eshte dijetar dhe kjo e vulosur me hadith te fort. Nqs nje dijetar e komenton sakt nje ajet kuranor, merr dy here e me shume sevap dhe nqs e komenton gabim ateher ai prap merr 1 sevap. Ndersa kur dikush qe nuk eshte dijetar, qoft edhe besimtar i devotshem, e komenton nga mendja e tij dhe e qellon sakt, ai prap ka marr 1 gjynah edhe pse mund ta qelloj sakt. Kjo per shume arsye qe duhen kuptuar vete.

Ke nje qasje me teper historike sesa tologjike gje qe eshte e gabuar. Nuk mund te merremi me gabimet e filan fistekeve qe kan abuzuar me fen dhe pushtetin. Myslimanet i referohen vetem Kuranit dhe Profetit s.a.s. se si duhet ta organizojne jeten.
Se si nje besimtar duhet te sillen me gruan, merret shembull Profeti s.a.s. dhe sahabet te cilet e ndiqnin deri ne perpikmeri.
Islami nuk e njeh barazin gjinore por rolin e secilit prej tyre me te drejtat qe u takojn sipas rolit qe kan.
Te duket normale t'i çosh femrat te punojne ne ndertim atje ne llaç siç benin komunistat?
Shiko ndertimin fizik te mashkullit dhe femres dhe pastaj me bind qe mund te kemi barazi gjinore.

Gjithesesi nuk po dua te te bind qe te ndryshoh mendim por duhet mbajtu nje qendrim me qendror faktik dhe jo me aludime historike dhe interpretime qe vijne nga rrethe jashte islamit.
Po ashtu te mos nderhyme ne çeshtjet e dijetareve per gjera ku ka mospajtim pasi ne jemi lexues te thjesht ndersa ata i kan perkushtuar jeten dijes ne ato fusha.
Cilindo prej atyre dijetareve te afirmuar te ndjekesh, nuk ke bere zgjidhje te gabuar.
 
@Poker të falënderoj këto kundërshtime në këtë mënyrë të kulturuar, por je katërcipërisht gabim, në pjesën më të madhe. Sidoqoftë është opinioni juaj dhe e respektoj.
Nuk e kam mohuar asnjëherë taksën, gjeje citimin ku kam mohuar, thjeshtë të kam thënë dua të flasim me prova e fakte dhe jo me hamendje... Unë pak më shumë se gjysmën e Kuranit e di përmendësh, gjithashtu rreth 2500 hadithe, dhe s'mund të mohoj diçka që e di me siguri, thjesht dua të debatojmë në mënyrë të argumentuar e jo paushall.
Sa i përket tefsirit të er-Razit, po e marr të mirëqenë pa e shikuar pasi që skam shumë kohë, por ka emërues të përbashkët me atë të Ibn Abasit, e që është rrahje e padëmshme... Që nuk të dëtmon fizikisht por është për qortim e për të shprehur zhgënjim.
Sa i përket kadiut, është absurde ajo që ke thënë. Me Kuran, Hadithe dhe konsensus të dijetarëve kadiu është organ komentet për të gjykuar mes palëve, përfshirë edhe mes bashkëshortëve.
Ndërsa drejtësi mes gjinive më vjen keq që ske dëgjuar por me që spo e pranon nga myslimanët lexo Jordan Peterson, autor i librit bestseller, Ten ruls of life, pak a shumë e shpjegon në mënyrë të përafërt rolin e burrit dhe gruas.
Kjo është një përgjigje e shkurt dhe gjithpërmbledhëse, në mënyrë më të detajuar s'ma merr mendja që do të kem kohë të të shkruaj para ditës së hënë... Kështu që deri të hënë çfarë ke shkruaj, unë të përgjigjem, nëse do Allahu, të hënën. ?
 
Po e bartë këtu atë çfarë ka thënë z. @NOUR në lidhje me fetë në një temë tjetër, dhe kush ka gatishmëri për diskutim se pse disa njerëz janë alergjikë ndaj feve në përgjithësi. Është kjo nga përvojat e hidhura, apo nga mos kuptimi i drejtë e mesazheve fetare? Sepse të krahasohet feja me drogë më e paktë që mund të them është brutale, dhe më beso kur po të them se po përpiqem të zgjedh fjalë sa më të buta.


Pse mendon se fetë janë më të dëmshme se droga? By the way se cili lloj i drogës se ka shumë...
Askush nuk eshte kunder fese dhe mesazheve pozitive qe ajo percjell! Une jam kunder ekstremizmave te disa besimtareve, ku "mohojne" te gjithe fete e tjera qe jane jashte besimit te tyre. Ne Shqiperi po behet "shpelarje truri"!
 
@Poker të falënderoj këto kundërshtime në këtë mënyrë të kulturuar, por je katërcipërisht gabim, në pjesën më të madhe. Sidoqoftë është opinioni juaj dhe e respektoj.
Nuk e kam mohuar asnjëherë taksën, gjeje citimin ku kam mohuar, thjeshtë të kam thënë dua të flasim me prova e fakte dhe jo me hamendje... Unë pak më shumë se gjysmën e Kuranit e di përmendësh, gjithashtu rreth 2500 hadithe, dhe s'mund të mohoj diçka që e di me siguri, thjesht dua të debatojmë në mënyrë të argumentuar e jo paushall.
Sa i përket tefsirit të er-Razit, po e marr të mirëqenë pa e shikuar pasi që skam shumë kohë, por ka emërues të përbashkët me atë të Ibn Abasit, e që është rrahje e padëmshme... Që nuk të dëtmon fizikisht por është për qortim e për të shprehur zhgënjim.
Sa i përket kadiut, është absurde ajo që ke thënë. Me Kuran, Hadithe dhe konsensus të dijetarëve kadiu është organ komentet për të gjykuar mes palëve, përfshirë edhe mes bashkëshortëve.
Ndërsa drejtësi mes gjinive më vjen keq që ske dëgjuar por me që spo e pranon nga myslimanët lexo Jordan Peterson, autor i librit bestseller, Ten ruls of life, pak a shumë e shpjegon në mënyrë të përafërt rolin e burrit dhe gruas.
Kjo është një përgjigje e shkurt dhe gjithpërmbledhëse, në mënyrë më të detajuar s'ma merr mendja që do të kem kohë të të shkruaj para ditës së hënë... Kështu që deri të hënë çfarë ke shkruaj, unë të përgjigjem, nëse do Allahu, të hënën. ?


E mohove qafir ?

Kot me the sill prova, nese e njihje kete takse perse me the ku eshte e me sill prova? Mohim eshre dhe ky apo do me besh interpretim te kesaj? ?

Po pra rrahje pademshme lere se spo merrem me edhe rrahje edhe e pademshme skam degjuar ndonjehere.....mos ja vishni Allahut keto absurditete se nuk mund te bej ai gafa te tilla. Keto gafa i bejne interpretuesit tuaj dhe ju bashke qe nuk doni te besoni e te kuptoni ate qe shikoni e lexoni.


Gjithsesi ti fundjave te mbare pa hadithet dhe ajetet ketu jane kemi kohe do ti marrim me radhe ?
 
Per shkak te ketyre dy paragrafeve, mendoj se nuk ke njohurin e duhur mbi islamin dhe çfare vertet percjell dhe perçon islami. U duhet referuar edhe dijetareve mysliman te cilet e shpjegojne islamin nga pikepamja e tyre si myslimane, ashtu siç e ka percjell Profeti s.a.s. dhe jo vetem ata qe e kundershtojne islamin pasi dihet qellimi i tyre ngatrrestar.
"Çlirimi i tokave dhe popujve" nenkupton çlirimin e te qenurit skllav i idhujve dhe riteve pagane me tradita te shtremberta dhe jo rimarrjen e tokave.
Sipas haditheve dhe dijetareve, lufta behet e lejueshme nen rrethana te caktuara dhe jo per pasuri e pushtet siç jemi brymosur neper filma e shkolla. Po ashtu po te shtoj qe eshte obligim te pasurit nje ushtri te fort dhe vigjilente per çdo rast. Te paraqiten te fort e te pergatitur. Paqja, liria, nderi dhe prona nuk ruhen me buqeta me lule por kjo nuk do te thote qe je etur per gjake.
Tani ku qendron problemi se lufta eshte e lejuar dhe te jen te pergatitur?
Profeti s.a.s. ka prositur qe femijeve tu mesohen tre gjera: noti, kalerimi dhe harku, gjuajtja me hark. Sotemi i bie ne vend te kalerimit, vozitja me makin . Ndersa ne vend te harkut, armet e zjarrit.
Shqipetaret, sidomos ne Dardani e Maqedoni, duhet t'ia dine me se miri vleren kesaj porosie.
Relaist, jo idealist.

Taksat nuk jan asgje e jashtezakonshme apo diçka e keqe. Jan te domosdoshme qe te funksionoje nje shtet, mbreteri apo perandori.
Problemi ketu qendron se perse myslimanet u kan marr taksat, mbi te gjitha te krishtereve dhe jo se perse ka pas taksa?.
Ajo qe thua ti ka qen taksa e xhizjes te cilet e paguanin njerzit e feve te tjera dukme marr mbrojtjen prej myslimaneve. Te perjashtuar nga kjo takse dhe te tjera kan qene perher ata qe nuk kan patur mundesi, familje te varfera. Ka dhe nje duzin me fakte historike per kete. Po mundohem te jem sa me shkrut ne te shkruar se do kohe me i ren gjate. Feja islame, u perhap me teper nepermjet tregtis. Nepermjet rruges se mendafsht, myslimanet paten deren e hapur per tregti dhe dukme qene te drejt ne tregti, arriti islami deri ne Kine, Filipine, indonezi etj. Nqs edhe eurpa hileqare do ua kishte dhene kete mundesi, do flisnin ndryshe sot, pa mllef.

Ne islam, Kurani eshte i ndaluar qe te komentohet nga dikush qe nuk eshte dijetar dhe kjo e vulosur me hadith te fort. Nqs nje dijetar e komenton sakt nje ajet kuranor, merr dy here e me shume sevap dhe nqs e komenton gabim ateher ai prap merr 1 sevap. Ndersa kur dikush qe nuk eshte dijetar, qoft edhe besimtar i devotshem, e komenton nga mendja e tij dhe e qellon sakt, ai prap ka marr 1 gjynah edhe pse mund ta qelloj sakt. Kjo per shume arsye qe duhen kuptuar vete.

Ke nje qasje me teper historike sesa tologjike gje qe eshte e gabuar. Nuk mund te merremi me gabimet e filan fistekeve qe kan abuzuar me fen dhe pushtetin. Myslimanet i referohen vetem Kuranit dhe Profetit s.a.s. se si duhet ta organizojne jeten.
Se si nje besimtar duhet te sillen me gruan, merret shembull Profeti s.a.s. dhe sahabet te cilet e ndiqnin deri ne perpikmeri.
Islami nuk e njeh barazin gjinore por rolin e secilit prej tyre me te drejtat qe u takojn sipas rolit qe kan.
Te duket normale t'i çosh femrat te punojne ne ndertim atje ne llaç siç benin komunistat?
Shiko ndertimin fizik te mashkullit dhe femres dhe pastaj me bind qe mund te kemi barazi gjinore.

Gjithesesi nuk po dua te te bind qe te ndryshoh mendim por duhet mbajtu nje qendrim me qendror faktik dhe jo me aludime historike dhe interpretime qe vijne nga rrethe jashte islamit.
Po ashtu te mos nderhyme ne çeshtjet e dijetareve per gjera ku ka mospajtim pasi ne jemi lexues te thjesht ndersa ata i kan perkushtuar jeten dijes ne ato fusha.
Cilindo prej atyre dijetareve te afirmuar te ndjekesh, nuk ke bere zgjidhje te gabuar.

Vella se ke shkruar shume e nuk di nga tia nis. Ndoshta e ke kapur biseden pak me vones dhe po me duhet te rikthehem perseri. Nuk jam njohes i Islamit dhe as e pretendoj keshtu qe ke te drejt kur me thua qe nuk jam.

Debati deri tani zhvillohet ne dy pika kryesore.
1-E para qe Islami u perhap me paqe apo me lufte.
Ketu futet taksa e cila eshte mjet detyrimi dhe presioni per konvertim. Eshte nje takse ekstra per besimtaret jo muslumane qe ti rendoje ata ekonomikisht dhe gradualisht te konvertohen.
Plus futet dhe lufta ne diskutim ku ne fillim u tha se islami eshte perhapur vetem me paqe dhe se kurani nuk e lejon ate te perhapet me force. Dhe sollem disa qofshin ajete te kuranit, hadithe por edhe burime historike se lufte ka pasur, dhe ne fakt ka pasur shume.
Kemi arritur ne piken si e thua ti se lufta behet dhe behet per te cliruar te pafete nga besimet e tyre te gabuara pagane etj.
Pra sic po e thua me gojen tende jane cliruar me lufte popuj te ndryshem nga besimet e tyre te rreme. Pra llogjikisht po themi qe islami u perhap ne mos vetem me lufte te pakten tani mund ta themi se u perhap edhe me lufte?! Apo jo?

2-E dyta ka te bej me faktin se si trajtohet femra ne besimin Islam. U tha se femra ka nje trajtim super te vecante ne kete besim fetar. Dmth di une eshte ne kembet te xhetit sikur degjova etj etj. Dhe e besoj e thote dhe kete i ben nderime te medha ska se si te jete ndyshe femer eshte ajo qe na lind e na rrit femijet, femer eshte nena jone, motra jone etj. I jepet respekt ne cdo rast dhe ne fene Islame skish si te ishte ndryshe.
Ajo qe diskutohet ne fakt eshte te raporti mes gruas dhe burrit. Disa thone se jane te barabarte dhe nuk ka diskriminim e disa thone se nuk jane te barabarte dhe ka shume diskriminim. Dhe ne fakt per ta argumentuar kete une solla dy tre ajete ku flitet qarte se burri ka rolin kryesor, ai eshte pergjegjes, ai keshillon, ai ndeshkon(rreh) , i largohet nga krevati(duke qenese ka dhe tre kater gra te tjera), e mbyll ne dhome deri ne vdekje( nese ajo kryen vepra imorale) etj etj.
Te rrahja na paska intepretime te cilat thone se jane rrahje te pademshme me shkop te vogel sa nje gisht!! Gje pa lidhje kjo por keshtu e kane thene keshtu do ta diskutojme. Dhe intepretimi i dyte eshte se rrihet edhe me dore nese deshiron pervecese me shami te lidhur.
E ketu tani jemi pak ne medyshje se rrahje me dore ka shume menyra. Vella une e kam doren cik te rende e bej me sy panda direkt plus qe ja nxjerr syte xixa e gjakun hundeve rreke me nje re rene.

Keto dy intepretime jo vetem qe jane pak pa lidhje por shume kontradiktor. Nxjerrin ne pah faktin se inteprerimi behet sipas oreksit te atij qe e ka ne dore.
Une sdi ke te zgjedh ti me thua te zgjedh ke te dua se prape sjam gabim, e une do zgjedh te dytin ndoshta gruaja ime(kur te martohem) do jete e lumtur. Por edhe po nuk ishte cme intereson mua, une e kam te drejte kete nga Zoti!

Harrova te permendja faktin se burrat mund te martohen me shume gra. Edhe kjo pabarazi e madhe eshte ste duket? Se di sa femra ketu besimtare do ishin mire me faktin qe burrat e tyre te sjellin dhe tre kater gra te tjera ne shtepi?!
E nese sjane pse nuk jane kur aq shume e besojne kete fe?!!
Nuk pres pergjigje ketu nga askush sepse e di qe kur vjen puna nga teoria te kalojme ne anen praktike nuk na pelqen me situata dhe nuk preferojme me te flasim ose ose ...do pergjigjemi me menyre diplomatike ose ose ndonje intepretim tjeter.


Spo merrem me te tjera cke shrkruar sepse u be vone e per me teper jane muhabete ne ajer qe thjesh do na sjellin verdalle.
 
1) Ideja qe islamizimi ndodhi per t’iu ikur taksave ka lindur ne kohen e misionareve te Propagandes Fide te Vatikanit, te cilet kur vizitonin vendet shqiptare vërenin secilën here rënje te besimtareve katolik ose krishtere ne pergjithesi.

2)A mund te ma shpjegoje dikush, si mund te shpjegohet hyrja e qindra milionave ne Islam nga populli kinez, Indian, i Himalajeve , ujdhesave te Indise Lindore, Afrikes së Mesme? Ose, si besuan miliona njerez ne Rusi, Poloni, Lituani, ne Veri te Evropes? A thua kane arritur shpatat e muslimaneve ne ato vende? Ne vendet e permendura Islami depertoje fale misionareve muslimane, jo te armatosur me shpata, po me parime Islame, me tolerancë e bindje.

Shkencëtari anglez Tomas Karlajn i cili në veprën e vet “Mbi heronjtë”, shkruar në vitin 1840, ka thënë se:

“Do të ishte i kotë çdo mendim për këtë botë,po që se e pranojmë se qindra million njerëz jetojnë e vdesin në të për diçka që do të ishte mashtrim, sharlatinizëm dhe intrigë, për diçka që do të ishte e pavërtetë, sepse e pavërteta mund të ngadhnjejë për një çast, mirëpo vetëm e vërteta mund ta ndezë botën, ashtu si e ndezi Muhamedi. Sekreti i fuqisë dhe i përhapjes së fes Islame qëndron në vërtetësinë e saj hyjnore dhe jo në shpatë, në të cilën insistohej në Europë si “argumentin” kryesorë kundër Islamit. Kjo nuk qëndron nga arsye të thjeshta, sepse edhe Islami kur u shpall, ishte zëri i një njeriu: një njeri i vetëm kundër të gjithë njerëzve! Që ai ta marrë shpatën dhe të përpiqet ta propagandojë fenë e vet me të, do të bënte shumë pak punë…” (Ali M. Basha “Islami në Shqiperi gjat shekujve” fq.19)


3 )Perse permendet xhizja, por nuk permendet asnjehere haraqi qe kishin te krishteret ndaj kishes ? (Tatimet qe kisha ngrinte mbi anetaret e saj gjate martesave dhe ceremonive te ndryshme).



Dhuna e aplikuar mbi jomuslimanët për ta përqafuar Islamin, që u ngjitet vet muslimanëve dhe vet Islamit, është vet shpifje e kulluar pa mbështetje faktike historike.

Si përfundim të kësaj teme po e përmbylli me hadithin qëe transmeton Xherir nga Ibni Abasi, tregohet se një individ nga fisi beni Salim bin Avf, i quajtur El Hasin kishte dy djem të krishterë, ndërsa ai vet ishte musliman. Një ditë ai e paska pyetur Muhamedin a.s. nëse e kishte detyrë që t’ia impononte fëmijëve të pranonin Islamin, sepse ata nuk lëviznin nga feja e tyre e krishterë. Me këtë rast Allahu xh.sh., si zgjidhje të përhershme dhe të përgjithshme në kohë e vende të kësaj çështje, i zbriti të dërguarit të Vet ajetin:

“Nuk ka detyrim në fe, rruga e drejtë është dalluar shumë qartë nga ajo e padrejta” (Bekare 256)

dhe

“Ju keni fenë tuaj e unë kam fenë time”. (Kafirun 6)
 
1) Ideja qe islamizimi ndodhi per t’iu ikur taksave ka lindur ne kohen e misionareve te Propagandes Fide te Vatikanit, te cilet kur vizitonin vendet shqiptare vërenin secilën here rënje te besimtareve katolik ose krishtere ne pergjithesi.

2)A mund te ma shpjegoje dikush, si mund te shpjegohet hyrja e qindra milionave ne Islam nga populli kinez, Indian, i Himalajeve , ujdhesave te Indise Lindore, Afrikes së Mesme? Ose, si besuan miliona njerez ne Rusi, Poloni, Lituani, ne Veri te Evropes? A thua kane arritur shpatat e muslimaneve ne ato vende? Ne vendet e permendura Islami depertoje fale misionareve muslimane, jo te armatosur me shpata, po me parime Islame, me tolerancë e bindje.

Shkencëtari anglez Tomas Karlajn i cili në veprën e vet “Mbi heronjtë”, shkruar në vitin 1840, ka thënë se:

“Do të ishte i kotë çdo mendim për këtë botë,po që se e pranojmë se qindra million njerëz jetojnë e vdesin në të për diçka që do të ishte mashtrim, sharlatinizëm dhe intrigë, për diçka që do të ishte e pavërtetë, sepse e pavërteta mund të ngadhnjejë për një çast, mirëpo vetëm e vërteta mund ta ndezë botën, ashtu si e ndezi Muhamedi. Sekreti i fuqisë dhe i përhapjes së fes Islame qëndron në vërtetësinë e saj hyjnore dhe jo në shpatë, në të cilën insistohej në Europë si “argumentin” kryesorë kundër Islamit. Kjo nuk qëndron nga arsye të thjeshta, sepse edhe Islami kur u shpall, ishte zëri i një njeriu: një njeri i vetëm kundër të gjithë njerëzve! Që ai ta marrë shpatën dhe të përpiqet ta propagandojë fenë e vet me të, do të bënte shumë pak punë…” (Ali M. Basha “Islami në Shqiperi gjat shekujve” fq.19)


3 )Perse permendet xhizja, por nuk permendet asnjehere haraqi qe kishin te krishteret ndaj kishes ? (Tatimet qe kisha ngrinte mbi anetaret e saj gjate martesave dhe ceremonive te ndryshme).



Dhuna e aplikuar mbi jomuslimanët për ta përqafuar Islamin, që u ngjitet vet muslimanëve dhe vet Islamit, është vet shpifje e kulluar pa mbështetje faktike historike.

Si përfundim të kësaj teme po e përmbylli me hadithin qëe transmeton Xherir nga Ibni Abasi, tregohet se një individ nga fisi beni Salim bin Avf, i quajtur El Hasin kishte dy djem të krishterë, ndërsa ai vet ishte musliman. Një ditë ai e paska pyetur Muhamedin a.s. nëse e kishte detyrë që t’ia impononte fëmijëve të pranonin Islamin, sepse ata nuk lëviznin nga feja e tyre e krishterë. Me këtë rast Allahu xh.sh., si zgjidhje të përhershme dhe të përgjithshme në kohë e vende të kësaj çështje, i zbriti të dërguarit të Vet ajetin:

“Nuk ka detyrim në fe, rruga e drejtë është dalluar shumë qartë nga ajo e padrejta” (Bekare 256)

dhe

“Ju keni fenë tuaj e unë kam fenë time”. (Kafirun 6)

Nuk ei cte them me, me duhet te perseris serish cka kam thene.
Juve bini te gjithe ne kontradite me veten dhe me njeri tjetrin.
E para askush nuk po thote se Islami eshte perhapur vetem me lufte. Por po them qe eshte perdorur edhe lufte, shume lufte ne fakt. Faktet per kete i keni edhe ne Kuran, edhe ne Hadithe, edhe ne histori. U sollen pjese te tyre.
Kete nuk e ka thene vatikani ne fakt e ka thene historia. Vatikani ka problemet e veta me te medhq me historine sbesoj se ka kohe te merret me historine e Islamit.


Per sa i takon krishterimit dihet se e kane zberthyer ne ate menyre qe sdihet se si mbahet akoma ne kembe. Jane nxjerre mashtrimet, fallsifikimet, krimet, shtypjet, pushtimet etj etj ...kjo eshte bere nga vete studiuesit e botes se krishtere. U tejkaluan intepretimet dhe justifikimet me te krishteret u be kohe.

Cka me ke sjelle ne te zeze nuk di si e ben kur mua mu ndalua te beja histori sepse historia e islamit sipas jush vjene direkt nga burimet dhe shkrimet e fese tuaj. Pra burimet historike apo referenca te tjera nuk mu moren parasysh. Ndersa tani po me jep nje reference te dikujt qe se di kush eshte por qe ka thene dicka ne lidhje me Islamin, nje mendim personal duke bere nje gjykim te vetin.


Dhuna permendet ne radhe te pare ne vete burimer dhe shkrimet islame une jua solla juve po mohoni dhe ato.
Ne fakt lufta seshte ndonje sekret eshte bere shume lufte sidomos me te krishteret, shoket e tu me siper nuk e mohuan kete gje.
 
E para askush nuk po thote se Islami eshte perhapur vetem me lufte. Por po them qe eshte perdorur edhe lufte, shume lufte ne fakt

A i din rregullat e luftes sipas Islamit si jane, meqe tash e ne cdo postim e perserit kete lufte, lufte madje shume lufte !?
 
A i din rregullat e luftes sipas Islamit si jane, meqe tash e ne cdo postim e perserit kete lufte, lufte madje shume lufte !?

Une thjesht kam thene qe ka pas lufte. Me rregulla islame apo jo eshte tjeter gje. Se si dhe pse jane ceshtje te tjera i diskutojme po deshe.

Por ne mos gaboj ishe ti i pari qe me ke thene me gjej nje fakt te vetem se ka pas lufte!! Tani je po ti qe me del e me thua se paska lufte por me rregulla te islamit!
Ashtu qofte dakort po njehere me thuaj a eshte bere lufte apo jo?
 
Une thjesht kam thene qe ka pas lufte. Me rregulla islame apo jo eshte tjeter gje. Se si dhe pse jane ceshtje te tjera i diskutojme po deshe.

Por ne mos gaboj ishe ti i pari qe me ke thene me gjej nje fakt te vetem se ka pas lufte!! Tani je po ti qe me del e me thua se paska lufte por me rregulla te islamit!
Ashtu qofte dakort po njehere me thuaj a eshte bere lufte apo jo?

Une nuk di qe tkam kerku tme sjellesh argumente se ka patur lufte. Pertoj madje te rishiqoj postimet e mia ne kete teme, sepse jam i sigurt qe kete gje sta kam kerkuar.


Thua se nuk i din rregullat e luftes, dhe eshte tjeter gje. Perkundrazi, ka te beje me kete teme, sepse ne Islam, lufta ishte e ndaluar per muslimanet ne vitet e para te shpalljes. E ke ditur kete, e ke lexuar ? Apo, lexon vetem per t'gjetur dicka qe mbron mendimin tend? Ketu qendron problemi. Sado diskutim te kete, ti perhere do tlexosh, do tpostosh ketu, do tkerkosh ne internet etj, gjera qe mbrojne idene tende, mendimin tend, e jo per te mesuar dicka qe do ta ndryshoje bindjen e gabuar qe e ke fituar.

Jemi pra tek lufta. Me thuaj, perse ishte e ndaluar lufta per muslimanet? Kur iu lejua muslimaneve te luftojne?

Kur ti ke te kjarta keto dyja, e meriton nje pergjigje te shkurte nga une te llojit "Po", apo "Jo".
 
Kur thua dicka, thuaje me fakte. Ju lutem, sjellni faktet historike qe i dini, si eshte perhapur me dhune Islami sipas jush (per fete tjera nuk flas). Pastaj do marresh pergjigjen, edhe pse luan rolin cik-cak, kercen sa anej sa kendej, nuk flet vetem per nje ceshtje, por pyetjeve dhe cdo gjeje i pergjigjesh me pyetje, e asnje fakt.


Ja ku e ke postimin ku kerkoje fakte. Meqe e kishe harruar.
 
Ja ku e ke postimin ku kerkoje fakte. Meqe e kishe harruar.

Prap nuk eshte kjo pyetja qe me the lart qe e kam pare.


Poker:

Por ne mos gaboj ishe ti i pari qe me ke thene me gjej nje fakt te vetem se ka pas lufte!

Ndersa pyetja ime eshte ndryshe:

Ju lutem, sjellni faktet historike qe i dini, si eshte perhapur me dhune




Next time, lexo me mire e mos m'i shtrembero postimet te lutem. Une tkam kerkuar fakte se Islami eshte perhapur me dhune sipas teje, ti sapo e the me lart, se nuk eshte perhapur i teri me dhune, por ka pasur lufte. Une fakte per lufte nuk tkam kerku, por per dhune. Nese ti shkel rregulloren e forumit, forumi ska ushtru dhune ndaj anetareve, por ti je pergjegjes per veprat e tua, dhe askund ne rregullore te forumit nuk shkruan e nuk obligohesh te ushtrosh dhune apo ta ofendosh dike ne forum, nje shembull shume i thjeshte.

Shendet
 
Une nuk di qe tkam kerku tme sjellesh argumente se ka patur lufte. Pertoj madje te rishiqoj postimet e mia ne kete teme, sepse jam i sigurt qe kete gje sta kam kerkuar.


Thua se nuk i din rregullat e luftes, dhe eshte tjeter gje. Perkundrazi, ka te beje me kete teme, sepse ne Islam, lufta ishte e ndaluar per muslimanet ne vitet e para te shpalljes. E ke ditur kete, e ke lexuar ? Apo, lexon vetem per t'gjetur dicka qe mbron mendimin tend? Ketu qendron problemi. Sado diskutim te kete, ti perhere do tlexosh, do tpostosh ketu, do tkerkosh ne internet etj, gjera qe mbrojne idene tende, mendimin tend, e jo per te mesuar dicka qe do ta ndryshoje bindjen e gabuar qe e ke fituar.

Jemi pra tek lufta. Me thuaj, perse ishte e ndaluar lufta per muslimanet? Kur iu lejua muslimaneve te luftojne?

Kur ti ke te kjarta keto dyja, e meriton nje pergjigje te shkurte nga une te llojit "Po", apo "Jo".

Nuk eshte detyra ime te justifikoje luften tuaj.
Jeni ju qe duhet ta shpjegoni kete.
Une nuk jam besimtar dhe as njohes i islamit. Kam njojuri te pergjitheshme asgje me shume.
Nese te duket diskutim interesant flasim nese jo lere fare ska asnje prob.
 
Prap nuk eshte kjo pyetja qe me the lart qe e kam pare.




Ndersa pyetja ime eshte ndryshe:






Next time, lexo me mire e mos m'i shtrembero postimet te lutem. Une tkam kerkuar fakte se Islami eshte perhapur me dhune sipas teje, ti sapo e the me lart, se nuk eshte perhapur i teri me dhune, por ka pasur lufte. Une fakte per lufte nuk tkam kerku, por per dhune. Nese ti shkel rregulloren e forumit, forumi ska ushtru dhune ndaj anetareve, por ti je pergjegjes per veprat e tua, dhe askund ne rregullore te forumit nuk shkruan e nuk obligohesh te ushtrosh dhune apo ta ofendosh dike ne forum, nje shembull shume i thjeshte.

Shendet

Ah lufta nuk eshte dhune dmth? Ne rregull jam une qe e paskam gabim...
 
Une ta bera dallimin e pyetjes dhe t'u sqarova. Diskutim interesant shoh kur je i sakte e nuk shtremberon fjalet e mia. Nuk eshte njesoj faktet per lufte, e faktet per dhune, sepse buka dhe kulaqi s'eshte teme ketu.
 
Tafsir Al Razi

Duhet te jete goditje me shami te palosur, ose me pellembe(duar). Nuk duhet te jete me kamzhik ose shkopinj.

Ky eshte intepretimi i dyte. Fakti qe intepretimi i dyte bie ndesh me te parin ben te kuptosh se sa te sakte dhe te besueshem jane realisht interpretimet. Sigurtisht ti mund te pelqesh me shume te parin, shume te tjere te dytin, e shume te tjere mund edhe thjesht te marrim shkrimin ne Kuran pa pasur nevoje per asnje intepretim.

Problemi me besimet fetare eshte se e para ato ne vetvete jane shume kontradiktore e dyta eshte se u behen intepretime dhe situata behet akoma me kontradiktore. Interpretimet shpesh kalojne ne abuzime dhe behen edhe mbi baza politike apo interesa te caktuara.
Krishterimi eshte i mbushur me te tilla.
Le të jetë motoja për sot, less is more, prandaj po përpiqem të shkruaj në sa më pak fjalë, duke ndjek gjithashtu edhe porositë e një poezie arabe, e cila thotë:
تكفي البيب إشارة مرموزة
وسواه يدعى بالنداء العالي

Replikë:

Për të qenë diçka në kontradiktë duhet të jenë me kuptime të kundërta, këtu s'janë të kundërt por janë të ndryshëm, e që kanë një emërues të përbashkët. Të cilin ta thash më lartë.

Nese muslumanet sapo linden si fe e si "popull" ne gadishullin Arabik , ckerkonin te clironin tokat e "tyre" te sunduara nga perandoria Bizantine e cila i zoteronte ato toka shekuj para se sa te vinte vete Profeti?
A e di qe nuk kishte ende muslumane ne ato toka te Bizantit sepse feja Islame sapo kishte lindur dhe akoma ne gadishullin Arabik jo te gjithe e kishin pranuar kishte ende shume pagane dhe ende shume hebrenj.

Viti i 9 hixhër (630 në bazë të kalendarit tonë), është viti i 21-22 i profetësisë së Muhamedit, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi të. Lufta nuk ndodhi në tokat bizantine por në Tebuk. Tebuku është një vend në Arabinë Saudite në kufi me Jordanin. Pra, në Gadishullin Arabik. S'dua ta zgjas por është e betejë e njohur dhe ke material sa të duash në internet... lexo pak rreth saj dhe pastaj i kthehemi diskutimit, meqë je historian të takon të dish rreth saj.

Ata shkuan te clironin tokat? Tokat e kujt? Te kujt muslumani? Arabet tokat e tyre i kishin te lira sepse gadishulli Arabik ishte i papushtuar dhe feja Islame sapo kish filluar!!! Nuk e di si mund te clirojne popuj te cilet me siguri skishin te benin me arabet ne ate kohe. A mos valle eshte thjesht pushtim?
Dhe nese Zoti u jep leje per lufte dhe lufta behet. A mund te quhet ky konvertim paqesor?
Nëse je historian ashtu siç pretendon do të duhej ta dije këtë, lufta fillon në një cep, e pastaj përfundon në një tjetër. Po ta përësëris për të disatën herë, lufta ka ndodh, viktima ka pas plotë, shkaqet e luftës, e justifikojnë ose e rëndojnë një pal. Bizantinët erdhën në Tebuk, në Gadishullin Arabik, për t'i shfaros myslimanët, humbën, pastaj i humbën dhe shumë beteja tjera, ndërkohë që Islami përhapej për shkak të bindjes së njerëzve. Sot, ne kosovarët, jemi dëshmi i gjallë që me luftë nuk ndryshohet feja/bindja, një shekull të pushtuar nga skllavët, dhe sërish nuk e morrëm besimin e tyre, edhe ju atje në shqipëri për disa dekada nën sundim të Everit, dhe nuk u bëtë të gjithë enverista...

Pyetja qe e ke bere ne fund cfare problemi ka me kete. Te pergjigjem shume thjeshte se kjo eshte thirrje per lufte dhe jo per paqe. Kontradiktore me ajetet e tjera qe me citove e me the se islami nuk lufton, nuk detyron te konvertohesh. Kontradiktore me ate qe me the se besimtaret e feve te tjera jetonin te lire dhe pa asnje takse.
Kontradiktore me faktin se prerendoni se feja islame u perhap ne menyre paqesore.
E dyta deri dje me the skish takse. Sot pasi une ta solla taksen nga rreshtat e Kuranit me ne fund e pranove vetem se e minimizove!!
Taksa paguahej ne te shumten e rasteve nga popullsite e besimeve te tjera. Pagesa si tarife apo perqindje eshte diskutim me vete sepse behet fjale per qindra vjete shtete kalifate dhe perandori otomane qe zbatonin politika te ndryshme. Dhe taksa ka qene e ndryshme here e rende here e lehte, here edhe nuk e kane zbatuar fare. Permendin psh otomanet te cilet pervec sulltanit edhe pashai kish fuqine te vendoste hiqte rriste e ulte taksa sipas qejfit. Keshtu qe smund te flasim per nje tarif fikse, por ka qene e ndryshme ne kohe te ndryshme dhe ne vende te ndryshme.
Të lutem mos vendos fjalë në gojën time, s'kam thënë pa asnjë taksë askund. Luftërat ndodhën për shkak të mosdurimit të të tjerëve për 'lindjen e Islamit', e që në fakt ishte thjeshtë rikthim i fesë së Adamit, Mosait, Abrahamit, Jezusit, dhe profetëve të tjerë para Muhamedit. Nëse më gjuan, unë të gjuaj ty, tani nëse unë jam më i saktë në goditje, faji është i yti pse ia fillove i pari! E kupton?
Le të themi që ti je autoriteti që përfaqëson shtetin islam, dhe unë jam një jomysliman, në këtë rast ti ke të drejt thjeshtë të ma shpjegosh Islamin, ndërsa unë kam të drejtë ta pranoj dhe ta refuzoj. Nëse e pranoj, pasojnë obligime të tjera si mysliman, në mesin e tyre dhe oblgime materiale. Nëse refuzoj, pasojnë obligime të tjera që shteti i vendos për të pas në një reahti e qetësi për të gjithë. Në mesin e tyre është edhe taksa, e cila për nga vlera duhet të jetë e vogël, pra aq sa i mjafton ushqimi një njeriu për dhjetë ditë. Nga kjo taksë lirohen, gratë, pleqtë, fëmijë dhe të varfërit. Beson që kishte ndonjë sistem më human se kaq atëbotë? Nëse po, na trego cili, ti je historian dhe duhet ta dish historinë. Unë jam i bindur, jo që s'kishte atëherë, por s'ka as sot.
Marrëzira që mund t'i bëjnë myslimanët nuk e njollosin Islamin, thjeshtë i njollosin ata mysliman. Prandaj të them, nëse ke në mendje ndonjë nga kalifët apo sulltanët kur fletë për këto gjëra, na e thuaj me emër dhe diskutojmë për të, ndoshta do të pajtohemi për ligësinë e tij, por kjo nuk provon asgjë në raport me Islamin. Unë jam mysliman, por bëj shumë vepra që nuk më lejon Islami t'i bëj, veprimet e mia mos i merr si argument kundër Islamit, por argument kundër meje.

Vella je ne kundershtim me Kuranin. Skam cfare te sjelle me se ti solla.
E ka thene qarte burri eshte pergjegjes, burri keshillon e nese ngre kryet ndeshkon. E rreh me shkop, me pellemb a me shami a me ku di une intepretimet jane te paqarta po ashtu kontradiktore!
Burri gjithashtu e mbyll ne shtepi deri ne vdekje! Ajetet e tjera e derogojne ? Pra e shfyqizojne kete ajet dhe fuqizoje nje tjeter! E cili eshte ky tjetri qe na e shfuqizon perse nuk e sjelle me mire?
S'jam në kundërshtim. Ajete që derogojnë ajetin e mësipërm janë këto:
Laviren dhe lavirin – ta rrihni çdonjërin prej tyre me nga njëqind goditje. Të mos ju pengojë kurrfarë mëshire për të kryer detyrën e fesë së Allahut, nëse besoni Allahun dhe Ditën e Fundit. Le ta shikojnë dënimin e tyre një grup besimtarësh! Laviri mund të martohet vetëm me laviren apo idhujtaren, kurse laviren mund ta marrë vetëm laviri apo idhujtari. Këto janë të ndaluara për besimtarët. Ata që i akuzojnë gratë e ndershme (për imoralitet), e pastaj nuk sjellin katër dëshmitarë, t’i rrihni me tetëdhjetë goditje dhe të mos ua pranoni më kurrë dëshminë; këta janë njerëz ngatërrestarë. 24/2-4

Kadiu ne vetvete nese jep denime e ndeshkime bazuar ne fe e normat fetare ateher edhe ai eshte kunder fese se vete sepse me sa di une nuk ka nje norme kuranore apo cfaredo tjeter qe ti jape kompetence e te bej ndeshkime te cilat i takojne vetem Allahut ose nga kush eshte parashikuar ne Kuran.
Me kujtove nje algjerian qe mburrej sepse presidenti Algjerise kish pas bere nje ligj qe denonte deri ne 2 vjet burg per ata qe nuk mbanin ramazan. Mezi ju mbush mendja se ne fakt presidenti i tij ishte gabim sepse feja e vete, profeti, Allahu, Kurani etj askujt nuk i kane dhene te drejten te japin denime te tilla sado te gabuara qofshin ato nga pikepamja fetare.

Kadiu jep ndëshkime në bazë të normave fetare, ai bazohet në Kuran, Sunet dhe precedent të gjykimeve të mëparshme. Pastaj, në bazë të fetave të dijetarëve dhe analogjisë me dënime tekstuale, nxjerrë vendim për ndëshkim të ndonjë vepre kriminale që është risi për kohën. Për shembull ai që vret, duhet të vritet, kjo është e rregulluar me tekst, ndërsa ai që merret me trafikim të lëndëve narkotike, ose të qenieve njerëzore, s'ka tekst për këtë, por ka tekst i përgjitshëm i cili i përshtatet këtyre veprave. Prandaj kadiu, gjykatësi, mund të nxjerrë vendim nëse e sheh se krimi i tyre ka bërë ç'rregullim në shoqëri, bazuar në këtë ajetë:
Pa dyshim se ndëshkimi i atyre që luftojnë kundër Allahut dhe të Dërguarit të Tij dhe që bëjnë shkatërrime në Tokë, është të vriten ose të gozhdohen, ose t’u këputen duart dhe këmbët tërthorazi, ose të dëbohen nga vendi. Ky ndëshkim është poshtërim për ata në këtë jetë, ndërsa në jetën tjetër, për ata do të ketë dënim shumë të madh. 5/33

Këtë e ke vetëm për ilustrim. Ajete të tilla ka plotë. Pastaj krahas ajeteve dhe hadithet, thënie të Profetit janë bazë për të gjykuar në fe.
Ndërsa argument për kadiun ka plotë, ja vetëm një që më erdhi në mendje pa kërkuar më shumë:
Mos ia merrni pasurinë njëri-tjetrit padrejtësisht! Dhe mos u bëni mitëdhënës te gjykatësit për t’ua përvetësuar në mënyrë të paligjshme dhe me vetëdije njerëzve një pjesë të mallit. 2/188
Pra, nuk kritikohet gjykimi tek gjykatësi, por mitëdhënia. Ky është vetëm një nga shumë argumentet ky gjykatësi e ka rolin e tij në Islam.

Pjesen e fundit po ashtu e ke kontradiktore. E para nuk ekziston drejtesi gjinore eshte hera e pare qe e degjoj. E dyta nese drejtesia eshte e barabarte per te gjithe ateher duhet me pare te kemi barazi gjinore. Sepse nese burri ka autoritetin absolut ne shtepi, nuk e di cfare llogarie mund ti kerkohet nga gruaja , nese ai eshte gabim kush ka kurajon ti kerkoje llogari?
Nese burri vjen vone ne shtepi kush e qorton? Apo edhe ndeshkon !
Nese gruaja vjen vone me shtepi ka kush e qorton apo denon. Biles mund edhe ta mbylle ne shtepi.
Nese burri ka rolin dominues a nuk eshte ky nje privilegj me te cilin realisht edhe abuzohet nga meshkujt dhe askush nuk mund te kerkoje llogari per kete?
Nese burri ka te drejte te marr deri ne 5 gra a nuk eshte kjo pabarazi?
Miku im, drejtësi mes gjinive është koncep i mirënjohur gjithandej, sa është i pranueshëm, është çështje tjetër. Mos thuaj që s'egziston, nëse ti nuk e di, thuaj thjeshtë unë nuk e di. Kërko me këto terma në google do gjesh material të bollshëm (difference between gender justice and gender equality).
Të thash, se kadiu është mbi të dy, kurdo që njëra pal ka ankesa tek tjetra, kanë të drejtë të kërkojnë gjykim te kadiu. Secili, si burri ashtu dhe gruaja, kanë të drejtat e tyre, njëri diku është më inferior e tjetër kund superior. Kështu është Islami të pëlqen, mirëserdhe, s'të pëlqen, zgjedh çfarëdo që do.
Burri ka të drejtë të marr deri në 4 gra max, dhe gruaja s'ka të drejtë të marr më shumë se 1 burrë, pra s'ka barazi por ka drejtësi. Por, për të marr 4 gra një burrë, duhet të plotësoj plotë kushtet, mes tyre, t'i sigurojë secilës mirëqenie dhe kushte të barabarta, martesa të bëhet me pëqlim të gruas, dhe jo me detyrim. Cilado grua e cila nuk është e kënaqur në këtë martesë ka të drejtë të ankohet tek kadiu dhe të divorcohet nga burri. Tani nëse katër gra, janë të kënaqura dhe duan ta ndajnë një burr, ty pse të pengon kjo? Në anën tjetër sikur 4 burra t'i kishte një grua, fëmija që do lindte ajo, i kujt duhe të jetë? Edhe diçka, duhet ta kuptosh dallimin mes asaj që lejohet dhe asaj që preferohet. Martesa e një burri me më shumë se një grua, është e lejuar me plotë kushte, ndërsa ajo që preferohet është martesa me një grua, në kushtet normale. Vet Profeti, pa i vdekuar gruaja e parë, nuk morri një grua të dytë. Vetëm pasi i vdiq gruaja e parë, morri dhe gratë të tjera dhe atë secila me arsye e justifikm të fortë, për rrethana të kohës.

Juve thoni qe eshte roli i tille dhe jam dakort qe keshtu eshte. Mund te thoni se e pranoni dhe ndiheni shume mire. Dhe me kete jam dakort mire beni .
Por ama smund te thoni se ka barazi dhe se femra realisht eshte aq e respektuar dhe e vleresuar sa burri! Me fjale te bukura ne teori mund te vleresohet si nene, si rritese e femijeve sepse ne fakt e ka kete rol por vetem kaq! Por ne praktik ka nje rol dytesor dhe e nenshtruar, kjo eshte e qarte.
Ne nuk themi që ka barazi, ne themi që ka drejtësi. Është dallim thelbësor ky. Ne themi që barazia mes gjinive është e padrejtë. Ndërsa drejtësia mes tyre, është e drejtë. Të thash në rolin e saj si nënë është shumë më lartë se babai, burri, vëllai etj.. Në rolin e saj si grua, diku është më lartë burrit e herë tjera poshtë tij. Në rolin e saj si motër është tepër e respektuar. Në rolin e saj si bijë është rrugë përmes të cilës i ati i saj mund të fitojë parajsën...
Unë nuk mendoj që është nënshtrim për gruan, nëse burri i saj është i DETYRUAR, t'i sigurojë asaj ushqim dhe veshje. Nëse ajo ka të drejtë ta ketë pasurinë e saj dhe nuk është e obliguar ta ndaj për shpenzimet familjare. Nëse barra e shpenzimeve materiale tërësisht bie mbi burrin, edhe për fëmijët e tyre të përbashkët. Nëse ajo ka të drejtë të kërkoj nga burri kompensim material edhe për gjidhënie të fëmëjive të saj... Nëse këto të tregojnë për nënshtrim, atëherë, ju lutem më nënshtroni dhe mua, dua të jem i nënshtruar kështu...

E mohove qafir ?

Kot me the sill prova, nese e njihje kete takse perse me the ku eshte e me sill prova? Mohim eshre dhe ky apo do me besh interpretim te kesaj?
Unë të kërkova prova, jo për ta mohuar por për ta ndërtuar diskutimin mbi baza të forta. Thjeshtë përpiqem të bëj kujdes me fjalë që i zgjedh në diskutim. Nëse të them më sill prova, ti pse s'më pyet, a egziston taksa për jobesimtarët si koncept në Islam.... Prandaj insistoja që diskutimi të bëhej teorik dhe jo praktik. Nëse diskutojmë për praktkën e myslimanëve, duhet të sjellim fakte të të bëmave të tyre, nëse diskutojmë në aspektin teorik sjellim fakte nga librat, në radhë të parë Kurani, pastaj hadithet, pastaj edhe librat tjerë bazë në islam, që njihen si umehatu-l-kutub...

Po pra rrahje pademshme lere se spo merrem me edhe rrahje edhe e pademshme skam degjuar ndonjehere.....mos ja vishni Allahut keto absurditete se nuk mund te bej ai gafa te tilla. Keto gafa i bejne interpretuesit tuaj dhe ju bashke qe nuk doni te besoni e te kuptoni ate qe shikoni e lexoni.
Rrahje e cila nuk synon shkaktimin e lëndimeve trupore, është pjesë e edukimit në Islam. Jo vetëm ndaj gruas, por edhe ndaj fëmijës. Po e parafrazoj Profetin, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi të, i cili thotë se kur fëmijët tuaj arrijnë moshën 7 vjeçare, urdhërojini ta falin namazin, ndërsa pasi ta arrijnë moshën 10 vjeçare nëse refuzojnë të falin namazin atëherë rrihini. Këtë rrahje të gjithë dijetarët e kanë komentuar që është për qëllim rrahje e padëmshme, e cila nuk shkakton lëndime në trup, por është për t'i treguar fëmijëve rëndësinë e namazit në jetën e tyre. Madje shumë prej dijetarëve në Islam i këshillojnë prindërit që deri në moshën 10 vjeçare të mos përdorin dhunë ndaj fëmijëve dhe ta ruajnë "dajakun" vetëm si formë për t'i treguar fëmijës rëndësinë e namazit. Pra, nëse në moshën dhjetë vjeçare fëmija akoma nuk fal namaz, atëherë të jetë dajaku i tij i parë nga prindërit, dajaku për mosfalje të namazit. Këtë rrahje të padëmshme ndaj fëmijës kanë të drejtë ta ushtrojnë të dy prindërit. Pra, në këtë rast janë të barabartë në raport me fëmijën.
Tani fakti që s'ke dëgjuar për shumë gjëra, nuk jam në faj unë, por pak je dhe vet. Nëse do të kuptosh Islamin, lexo libra të autorëve mysliman, unë mund të të sygjeroj shumë titiuj, më trego vetëm cila pjesë të intereson më shumë. Ndërsa të lexosh nga jomyslimanët për Islamin është sikur të lexosh për UÇK-në nga serbët.

Të replikova vetëm aty ku diskutuam bashkë, edhe pse, mbetën edhe disa gjëra të tjera pa të replikuar, por u zgjat shumë kjo replikë, unë u lodha pak, dhe më presin shumë punë të tjera... U përpoqa të jem sa më i shkurt por përsëri u zgjatë shumë më shumë se që synoja... Ndjesë për zgjatje e të uroj një javë të bukur.
 
@A2.

Shume nga ato qe the jane perseritje te atyre cka thame me pare dhe sdua te rikthehem perseri.

Meqe termi kontradiktore ste pelqen, ateher po pranojme termin tend te "ndrsyhem" gje qe nuk me ndryshon asgje ne arsyetimin tim. Thjeshte loje fjalesh per mua. Nese dy intepretime, apo ajete, apo cfaredo qofshib jane te ndryshem nga njeri tjetri do te thote se nuk ka qartesi dhe sdihet si duhet te jete apo si duhet bere ne nje rast apo ne nje tjeter!
Une dyshoj shume se paqartesi te tilla vijne direkt nga fjala e Zotit. Tani kush do le ta besoje kush sdo shyqyre sot kemi ate liri qe te mendojme e besojme cte duam.

Per sa i takon rrahjes se famshme nje gje eshte e sigurt se ne librin e shenjte tolerohet te vihet dore mbi femren. Tani ti quaje te pademshme, apo te lehte...nja dy pellmba sikur bejme me femijet por eshte te vesh dore dhe per fat te keq ndodh rendom. Nga nje dore e lehte pastaj behet rruge e ne nerva e siper behet nje dore e rende... Por gjithsesi per mua kush eshte dakort le ta pranoje, ta pranoje te vetja nese eshte femer, ta pranoje te nena, motra e vajza e vete nese eshte mashkull. Jepini kuptimin qe doni por ne praktike eshte ajo qe eshte dhe e dime shume mire se si funksionon dhuna ne familje.

Te taksa spo zgjatem perseri thjesht ta faktova, meqe thua se nuk e mohove po e le dhe kete, por fakti eshte dhe kjo ka rendesi ne diskutim. Ti perseri e intepreton taksen duke i vene vlera te ulta apo duke e minimizuar nderkohe qe ben gabim sepse flasim per shume shekuj, e per shume territore, shume sulltane, shume pashallare, shume kalife dhe kushdo e ka perdorur sipas qejfit ate takse. Nuk e mohoj se ka pas kohe apo rajone ku besimtare te feve te tjera kane pasur marrdhenie shume te mira me drejtuesit rajonal dhe nuk u eshte zbatuar taksa. Ashtu si ka pasur edhe raste qe i kane mbytur ne taksa.

Te kadiu spo zgjatem sepse eshte nje funksionar, gjykates i administrates shteterore ne shtetet muslumane. Varet nga shteti jo nga feja. Ka shtetete qe zbatojne ligjin fetar nese mund ta quajme keshtu, ka dhe shtete qe zbatojne ligje te tjera apo ndryshe nga ato fetare. Normal qe ai perpiqet te jete i drejte ne baze te ligjit qe zbaton. Une nuk po them qe feja muslumane e masakron nje femer pa pike te drejte, por po them qe sipas atyre ajeteve dhe shkrimeve mashkullit i jepen shume privilegje dhe me shume perparesi ne disa aspekte. Dhe ketu po them qe nuk me duken te barabarte. Tani ketu u be cdo gje pune intepretimi dhe meqe eshte keshtu une e mendoj dhe e shoh keshtu , juve shiheni si te doni.

Te luftrat po te jap vec nje ide te shpejte se sa shume u zgjeruan kufijte e kalifeve ne me pak se nje shekull mos gaboj.
1200px-Umayyad750ADloc.svg.png

Pra kaq shume zgjerim ne nje kohe te shkurter vetem mongolet e arriten. E dihet se si ata e arriten.
Lufta filloi me pare ne Mu'Tah me sa di une 629 , nje vit para asaj qe thua ti. Sejcila pale ka arsyet e veta te mira perse nisin luften. Bizantet nga ana e vete citojne si me poshte:
Ushtria myslimane kishte për qëllim të sulmonte arabët vendas në një ditë feste (fjala që përdori Theophanes ka shumë të ngjarë tregon një festë pagane sesa një festë të krishterë). Sidoqoftë, vikarius Theodorus (i cili mund të jetë vëllai i perandorit, në këtë rast nënkuptohet vicarius augustus (zëvendës i perandorit), domethënë mëkëmbës) mësoi për planet e tyre dhe mblodhi një forcë nga garnizonet e kështjellave lokale:

Ai përcaktoi nga Saraçenët ditën dhe orën në të cilën emirët kishin ndërmend të sulmonin, dhe i sulmoi ata në një vend të quajtur Mothous. Ai vrau tre prej tyre dhe shumicën e ushtrisë së tyre, por një emir, Khalid (të cilin ata e quajnë shpata e Zotit), u largua.
The Chronicle of Theophanes, tr. Harry Turtledove, University of Pennsylvania, 1982.

Pra kjo na jep tjeter pamje dhe na thote se muslumanet po pergatiteshin per sulem. Keto ishin sulme ne rrethina me qellim plaçkitje, jo neper qytete. Territor arab ose jo ne ate kohe ishte i sunduar nga Bizantet. Arabet ishin shume pagane, te krishtere dhe hebrenj. Islamizimi sapo kishte nisur nuk kish si te quante toka te veta dicka qe se kish pasur kurre.
Kjo eshte saper te dhene nje ide se sejcili nga ana e vete ka dhene arsyet e veta se si justifikon luften. Kushdo tani beson cte doje, por ne aq shume territore dhe aq shume lufte muslumanet nuk mund te kene qene aq te justifikuar. Po te mendosh se shkuan deri ne Spanje desh pushtuan Francen e cila ne ate kohe nuk kishte lidhje me perandorine Bizantine sepse kane qene te ndare. Per mua kjo eshte lufte per pushtet e per territore nuk ka lidhje fare me fene. Feja eshte justifikimi, eshte mjeti me te cilin binden njerezit per te luftuar pa pyetur pa arsyetuar, pa menduar per te keqen qe po bejne.
Kushdo pastaj mund ta shohe si te doje.
 

Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

  • Wide/Narrow view

    You can control a structure that you can use to use your theme wide or narrow.

    Grid view forum list

    You can control the layout of the forum list in a grid or ordinary listing style structure.

    Picture grid mode

    You can control the structure where you can open/close images in the grid forum list.

    Close sidebar

    You can get rid of the crowded view in the forum by closing the sidebar.

    Fixed sidebar

    You can make it more useful and easier to access by pinning the sidebar.

    Close radius

    You can use the radius at the corners of the blocks according to your taste by closing/opening it.

  • Choose the color combination that reflects your taste
    Background images
    Color gradient backgrounds
Back