Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Chat Shqip

Chati më i madh Shqipëtar Takohu.com

Futu në Chat !

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Zvicra ndalon me referendum veshjen Burka!

  • Thread starter Thread starter ...
  • Data e fillimit Data e fillimit
Gjithsesi në një libër kam lexuar (nuk po më kujtohet momentalisht cili) që konsumimi i martesës është bërë kur Aishja r.a arriti moshën madhore ?
Edhe pse jemi jashtë temës, shkurtimisht, dua të sqaroj arsyet e kësaj martese, e që shpjegon njëkohësisht thelbin e poligamisë.

- Profeti Muhamed, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi, nuk u martua me asnjë grua derisa e kishte në jetë gruan e tij të parë, Hatixhen, Allahu qoftë i kënaqur me të. Madje dashurinë e tij për të nuk e fshehu kurrë, as pas vdekjes së saj, dhe as para grave të tij të tjera pasi u martua me ta. Gjithashtu, me të kishte 6 fëmijë, 2 djem (Abdullah dhe Kasim) dhe 4 vajza (Umukulthum, Rukaja, Fatima dhe Zejneb). Vetëm me një grua tjetër kishte një djalë, dhe me askë tjetër prej grave të tij, e ajo isht e Maria, dhe kishin një djalë, të cilin e quajti Ibrahim.

Side note: Të gjithë fëmijë të Profetit vdiqën përpara tij, përveç Fatimes, e cila vdiq 6 muaj pas Profetit, paqja dhe bekimet e Allahu qofshin mbi të.

- Rreth një viti pas vdekjes së gruas së tij Hatixhes, Profeti, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi, u martua me dy gra gati njëkohësisht, Sevde bint Zumah dhe Aishe bint Ebi Bekër. Sevde ishte një grua që i kishte vdekur burri i saj i parë, ndërsa Aishja ishte në moshën 6 vjeçare, për të cilën i erdh meliku Xhibril, dhe me shpallje nga Zoti e urdhëroi të martohet me të. Babai i saj, ishte prej myslimanëve të parë, dhe shoku më i ngushtë i Profetit. Përveç që s'kishte asnjë kundërshti nga idhujtarët dhe hebrenjtë, që ishin shumë të armiqësuar me Muhamedin, paqja dhe bekimet e Allahu qofshin mbi, dhe me padurim po prisnin të gjenin çfarëdo gabimi për ta njollosur, këto janë argumente të tjera se pse kishte nevojë ta martonte Aishen, Allahu qoftë i kënaqur me të,:

1. Ishte shpallje nga Zoti, dhe s'kishte zgjedhje veçse të zbatonte urdhrin e Zotit.
2. Nuk ishte diçka e jashtëzakonshme për kohën dhe shoqërinë ku jetonte.
3. Aishja, ishte një vajzë e pjekur, qysh në moshën 9 vjeçare.
4. Profeti nuk ishte i fejuari i saj i parë. Tek arabët fejesë konsiderohet vetëm kërkimi i dorës së një vajza pavarësisht nëse ajo pajtohet ose jo, vetëm akt i kërkesës nga një burrë quhet fejesë. Ndërsa nëse vajza pranon, atëherë kjo quhet akt i martesës. E që, nuk nënkupton edhe konsumimin e saj. Argument se kur e ka konsumuar martesën me Aishen i Dërguari i Allahut, nuk di, por atë që e di, është se ai e fejoi Aishen në moshën 6 vjeçare, pra e parashtroi kërkesën për martesë me të, pastaj, pas 3 vite, ajo pranoi dhe kështu ndodhi akt i martesës, tani, kur e ka konsumuar kjo është diçka tjetër.
5. Aishja është një nga transmetueset më të shumtë të haditheve prandaj, pjesa më e madhe e dijetarëve Islam, shpjegojnë se kjo është edhe arseja e martesës së saj me Profetin në një mosh kaq të hershme. Ajo ishte e re, dhe kishte mundësi të regjistronte gjithçka që bënte Profeti, me që jeta e Profetit, secili veprim, fjalë, konstatim dhe cilësi e tij, janë shëmbëlltyrë për myslimanët, do të duhej t'i transmetonte këto dikush që ishte shumë afër tij, brenda shtëpisë së tij, dhe e cila do të ishte më e re, që të jetonte edhe pas Profetit e pastaj t'ua transmetonte këto, gjeneratave pasuese. Kështu dhe ndodhi, pasi vdiq Profeti, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi, Aishja, Allahu qoftë i kënaqur me të, vazhdoi të përcillte tek studentët dhe studentet e saj, gjithçka që kishte parë dhe dëgjuar nga Profeti. Prandaj është në mesin 2-3 transmetuesve më të shumtë të haditheve.
6. Shumë shekuj pas vdekjes së Profetit, shoqëritë e ndryshme martoheshin me vajza në moshë të hershme gjithandej, si për shembull:
a) Në shekullin e njëmbëdhjetë mbretëresha e Katalonisë, Evraka, u martu me Veljunin duke qenë tetë vjeçare. Shih: Queenship m medieval hurop. (T. Earenfight, 2013), fq. 161.
b)Në shekullin e dymbëdhjetë Philip Augustos i dytë, mbreti i France,, martua me Izabelën, duke qenë ajo dhjetë vjeçare. Shih: Historical dictionary of British women (C. Hartlez, Taylor of Francis, 2013), fy. 2411.
c)Mosha e Xhovanës, mbretëreshës së Sicilisë, kur u marrua ishte njëmbëdhjetëvjeçare. Shih librin paraprak, fq. 246.
d)Mosha e Izabelës, mbretëresha e Anglisë, kur u martua ishte tetë vjeçare, Shih: Virtue ethics for women 1250-1500 (Springer, K. Green and ( Mews, Netherlands 2011), fq. 31.
7. Kjo martesë ndodhi pa asnjë imponim, dhe përpara se të shkonte në shtëpinë e Profetit, babai i saj Ebu Bekri bashkë me nënën e saj, e pyetën nëse ajo ishte dakord, dhe ajo pranoi.
8. Edhe sot, në kohën tonë, është e pamohueshme se disa vajza arrijnë pjekurinë para të tjerëve.
9. Në Islam, mosha madhore përcaktohet nga puberteti dhe jo nga vitet. Prandaj edhe të gjitha obligimet fetare i ngarkohen një personi kur arrin moshën e pubertetit dhe jo moshën 18 vjeçare. Kështu ai /ajo ngarkohet me të gjitha obligimet, prandaj kemi shembuj se si myslimanët kishin komandat ushtrie në moshë 14, 15, 16, dhe 17 vjeçar, në kohë të ndryshme. Edhe sot ka vajza kur arrijnë moshën e pubertetit akoma pa i mbush 10 vjet
10. Nëse do të ishte diçka e papranueshme për kohën dhe jo morale, a nuk mendon se do të bëhej bujë në mesin e jomyslimanëve të kohës?
11. Për ta përmbyll, të gjitha martesat e Profetit, paqja dhe bekimet e Allahut qofshin mbi të, pas vdekjes së Hatixhes, kishin arsye të forta, në disa raste strategjike si derë për të hyrë në Islam fise të forta, e në disa raste të tjera, arsye praktike për ta përhap Islamin, siç është rasti me Aishen dhe Hafsën, Allahu qoftë i kënaqur me të gjitha këto nëna të besimtarëve.

@Arbenita Nga kjo e fundit e ke përgjigjen edhe për poligaminë, se në parim, një burrë merr një grua, ndërsa kur shfaqen nevojat, atëherë e merr dhe të dytin, të tretën dhe të katërtën, jo më shumë. Arsye për të marr më shumë se një grua ka plotë, por ajo që duhet të kihet kujdes është që martesa me një grua të dytë, të tretë apo të katërt, nuk duhet të rrënoj martesën e parë, e as të nxisë përçarje e mospajtime. Sot, disa mysliman mendjelehtë, duke u arsyetuar me lejesë për t'u martuar me më shumë se një grua, rrënojnë lidhjet familjare, që janë obligim të mirëmbahen, dhe në fund mbesin të vetëm.
E, sa i përket, "reciprocitetit" mes gjinive në këtë aspekt, unë mendoj vetëm kërkesa për këtë është e pamend, e lëre më të trajtohet seriozisht dhe atë, për këto arsye:
Në Islam burri e ka për obligim t'i siguroj familjes (bashkëshortes dhe fëmijëve) gjërat esenciale (ushqim, veshmbathje dhe kulm mbi kokë). Këto obligime janë barrë e burrit, pa marrë parasysh gjendjen materiale të gruas. Ajo s'ka për obligim ta shpenzojë asnjë qindarkë të saj në këto shpenzime. Prandaj, një burr i martuar me katër gra, ka obligime të njëjta ndaj katër grave. Duhet të jetë i drejtë, duke ndarë për ta në mënyrë të barabartë çdo gjë. Duke filluar nga ushqimet, veshmbathjet e deri tek marrëdhëniet intime me to. Pytjet që lindin nga këto që i thash më sipër janë:
  • Nëse një grua i ka katër burra, kujt i bie barra për të siguruar gjërat esenciale për të?
  • A duhet gruaja t'i sigurojë secilit burrë, kulm mbi kokë, ushqim e veshmbathje?
  • Kush duhet t'i rris fëmijët e saj, derisa të kuptohet, cili fëmijë i cilit burrë është?
  • Gjatë ciklit të saj, si do t'i përmbush nevojat e burrave për marrëdhënie intime?
 
Dhe sa i përket temës, referendume të këtilla na tregojnë sa "mendjehapur dhe zemërgjerë" janë shoqëritë bashkëkohore. Tani po flasim për një shoqëri moderne, siç është popullsia e Zvicrës, s'po flasim për ndonjë vend të udhëhequr nga një diktator. Le të përpiqemi së pari të gjejmë çka janë anët negative reale nëse një grua me vullnet të lirë vendos të mbulohet tërësisht, përfshirë dhe fytyrën e saj:
1. Vështirëson identifikim e saj pranë organeve të sigurisë shtetërore.
2. S'mund të gjej një tjetër, kush ka le të urdhërojë...

Tani, të flasim për konsekuenca të këtij vendimi:
1. Kjo është cenim i të drejtave të njeriut. Pa marr parasysh se çka konsiderohet burka në Islam, obligim, preferencë, apo e ndaluar, nëse një grua beson dhe është e bindur që duhet të jetë e mbuluar me burka, ti, duke ia ndaluar me ligj, ia cenon të drejtën e saj për ta manifestuar këtë besim dhe këtë bindje të saj. Këtu, nuk është temë, nëse burka është obligim ose jo në Islam, temë është konsumimi i të drejtave të gruas. Jam tmerrësisht i indinjuar me mosreagimin e klubeve feministe për këtë. Nëse një grua vendos të vishet me burka, a s'vazhdon të jetë grua ajo? Nëse vazhdon atëherë pse nuk ngrihet zëri për të mbrojtur vullnetin e saj të lirë të vishet si të dojë ajo? S'ka dyshim se kjo është shkelje e të drejtave të njeriut me dy këmbë.
2. Kjo është paragjykim gjithshoqëror racist dhe fashist, duke gjykuar të tjerët në bazë të veshjes së tyre. Ani çka nëse vishet me të zezë? Ani çka nëse fëmija yt frikësohet nga ajo? Ani çka nëse dallohet nga të tjerat? A s'janë këto arsye të njëjta për mohimin e të drejtave ndaj njerëzve me ngjyrë në Amerikë, në shekuj të kaluar?! Të njëjta arsye kishin dhe ata, fëmijët frikësohen nga zezakët sepse janë më ndryshe... Ata s'janë njerëz të njëjtë me ne ngase janë të zi... etj etj
3. Kjo vendos një precedent shumë të rrezikshëm për shoqëritë në të gjithë botën. Nesër mund të bëjmë referendum për t'i vrarë të gjithë emigrantët, ngase i uzurpuan vendet tona... Në këtë mënyrë nëse referendumi kalon, nuk e bënë këtë veprim të drejtë, siç nuk e bënë as ndalesën për burka. Solla shembull shumë të egër për të kuptuar çfarë dua të them, ti në kokën tënde merr shembull çfarëdo, sepse rregulli i njëjtë vlen.
4. Është në kundërshtim të plotë me rregulla të demokracisë moderne. Pra, në demokracitë moderne dhe të përparuara nuk është thjeshtë shumica ajo që përcakton gjithçka, por është shumica e cila ka obligim të kujdeset për pakicat. Gratë që mbajnë burka janë një pakicë globale, prandaj nëse do të përdoreshin standarde të njëjta sikur, për shembull, për grupet LGBTQ+ do të duhej të promovohej burka, të kishte paradë për burkan dhe të specifikoheshin ligje të diskriminimit pozitivë për gratë me burka, sepse ato janë të margjinalizuara nga shoqëria, apo s'është kështu?
5. Stili i veshjes është shije personale, edhe nëse dikush pa asnjë bindje vendos të vishet me një stil që ai zgjedh s'duhet të jetë kjo, në asnjë mënyrë, shkasë për ta diskriminuar në bazë të veshjes së tij.
6. Po përpiqem ta adresoj dhe shqetësimin për organe të sigurisë, e që mund të nxirren ligje të veçante kurdo që paraqitet nevoja për kontrolle të sigurisë, ta detyrojnë një grua ta zbulojë fytyrën atëherë kur ka aryjse të fortë për këtë. Siç ndodh dhe sot në airoporte të ndryshme, gratë me burka, ftohen në dhomë të veçantë ku gratë police i kontrollojnë ato. Pastaj, përqindja e krimeve të përgjithshme globale nga gratë me burka është nën shifrën 0.001 %... Përderisa kjo përqindje është e tillë, nuk di pse duhet të ngrihet kaq shumë pluhur për një problem që realisht nuk ekziston.
 
Shof qe me paskan ardhur disa dislike ne komentet qe kam bere ke kjo tema,nga "vellezerit" dhe "motrat" e mia Kosovare.
Per ndonje qe se ka lexuar po e riperseris,burka eshte nje deformim dhe ska lidhje me Islamin,aq me pak me Kuranin.
 
Shof qe me paskan ardhur disa dislike ne komentet qe kam bere ke kjo tema,nga "vellezerit" dhe "motrat" e mia Kosovare.
Per ndonje qe se ka lexuar po e riperseris,burka eshte nje deformim dhe ska lidhje me Islamin,aq me pak me Kuranin.
Dhe në cilësi të kujt e thua këtë?
 
Shof qe me paskan ardhur disa dislike ne komentet qe kam bere ke kjo tema,nga "vellezerit" dhe "motrat" e mia Kosovare.
Per ndonje qe se ka lexuar po e riperseris,burka eshte nje deformim dhe ska lidhje me Islamin,aq me pak me Kuranin.
Pastaj tema është, e drejtë apo jo e drejtë si vendimmarrje, a kemi të drejtë me referendum të përcaktojmë kod të veshjes për të gjithë popullatën? Ça ka lidhje kjo nëse është apo nuk është në Kuran. Nëse unë dua të mbaj burka pse të pengon ty? Kjo është çështja
 
Pastaj tema është, e drejtë apo jo e drejtë si vendimmarrje, a kemi të drejtë me referendum të përcaktojmë kod të veshjes për të gjithë popullatën? Ça ka lidhje kjo nëse është apo nuk është në Kuran. Nëse unë dua të mbaj burka pse të pengon ty? Kjo është çështja
Personalisht cdo njeriu qe si shof dot as syte me ngjall frike. Do kisha shume per te thene nese do ishte vendim qeverie. Per sa kohe qe eshte referendum,vendos shumica.
 
Personalisht cdo njeriu qe si shof dot as syte me ngjall frike. Do kisha shume per te thene nese do ishte vendim qeverie. Per sa kohe qe eshte referendum,vendos shumica.
Mirëpo frika jonë personale nuk duhet të jetë shkas për të kufizuar tjetrin apo s'pajtohesh?
Atëherë a do ta pranoje nëse me referendum do të ndalohej le të themi plisi?
 
Mirëpo frika jonë personale nuk duhet të jetë shkas për të kufizuar tjetrin apo s'pajtohesh?
Atëherë a do ta pranoje nëse me referendum do të ndalohej le të themi plisi?
Kur frika ime personale pasqyrohet tek shumica e komunitetit ku une kam zgjedhur te jetoj do te thote qe nuk eshte me personale.
Nese ti pranove nje flamur dhe nje himn qe nuk perfaqeson asgje pa te pyetur kush,une pranoj gjithcka qe vendos shumica. Ne rast te kundert zgjedh nje vend tjeter per te jetuar.
 
Kur frika ime personale pasqyrohet tek shumica e komunitetit ku une kam zgjedhur te jetoj do te thote qe nuk eshte me personale.
Nese ti pranove nje flamur dhe nje himn qe nuk perfaqeson asgje pa te pyetur kush,une pranoj gjithcka qe vendos shumica. Ne rast te kundert zgjedh nje vend tjeter per te jetuar.
Këndvështrim interesant, por nuk m'je përgjigj nëse në vend të burka do të ishte plisi, dhe rezultati të ishte i njëjtë. Sërish do të ishte e pranueshme për ty?
 
Këndvështrim interesant, por nuk m'je përgjigj nëse në vend të burka do të ishte plisi, dhe rezultati të ishte i njëjtë. Sërish do të ishte e pranueshme për ty?
Ske dashur ta lexosh pergjigjen.
Nese vendoset me referendum do ta pranoj.
Nese kjo shkon kundra besimit apo parimeve te mia do shkoj te jetoj diku tjeter.
 
Ske dashur ta lexosh pergjigjen.
Nese vendoset me referendum do ta pranoj.
Nese kjo shkon kundra besimit apo parimeve te mia do shkoj te jetoj diku tjeter.
Mirë, atëherë le të shkojmë dhe një hap më tej, ti je pjesë e asaj shoqërie, aty ke lindur dhe je rritur...etj dhe 51 janë kundër plisit, 49 janë pro.. Përsëri është në rregull për ty? Thjesht do të thoshe jam ok, po shpërngulem... Ngase shumë lehtë është të shkruash nga kolltuku kur ska konsekuenca në jetën tënde reale, por kur detyrohesh të shesësh gjithçka, pas shumë viteve që ke ndërtuar një jetë aty nuk është e lehtë aq më pak, kur e di se po jeton në një shoqëri demokratike ku respektohen dhe mbrohen pakicat... Sepse nëse duan të përdorin standard të njëjtë edhe me LGBTQ+ me referendum për ta ska asnjë vend në botë që i pranuan, e di pse jam kaq i siguritë për këtë?! Ngase nuk e vendosin në referendum dhe s'do e vendosin pa qenë të sigurt që e kanë shumicën në krah të tyre... Prandaj them t'i lëmë anash shtirjet e të bëhemi real... Ky veprim thjeshtë është racizëm dhe shkelje e të drejtave të njeriut me dy këmbë
 
Mirë, atëherë le të shkojmë dhe një hap më tej, ti je pjesë e asaj shoqërie, aty ke lindur dhe je rritur...etj dhe 51 janë kundër plisit, 49 janë pro.. Përsëri është në rregull për ty? Thjesht do të thoshe jam ok, po shpërngulem... Ngase shumë lehtë është të shkruash nga kolltuku kur ska konsekuenca në jetën tënde reale, por kur detyrohesh të shesësh gjithçka, pas shumë viteve që ke ndërtuar një jetë aty nuk është e lehtë aq më pak, kur e di se po jeton në një shoqëri demokratike ku respektohen dhe mbrohen pakicat... Sepse nëse duan të përdorin standard të njëjtë edhe me LGBTQ+ me referendum për ta ska asnjë vend në botë që i pranuan, e di pse jam kaq i siguritë për këtë?! Ngase nuk e vendosin në referendum dhe s'do e vendosin pa qenë të sigurt që e kanë shumicën në krah të tyre... Prandaj them t'i lëmë anash shtirjet e të bëhemi real... Ky veprim thjeshtë është racizëm dhe shkelje e të drejtave të njeriut me dy këmbë
Ne bejme pjese ne grupe shoqerore,duke filluar nga me te voglat deri tek te medhate,duke filluar nga familja deri tek shteti. E drejta per te vendosur shumica eshte menyra me e mire e vendimmarrjes,edhe nese kjo per nje pjese mund te jete e padrejte apo raciste sic thua ti.
Pastaj eshte e drejta e gjithsecilit te zgjedhe.
Te marre persiper veshtiresite dhe te largohet nga ky komunitet "racist", ose ty nenshtrohet vendimmarrjes se tyre.
 
Ne bejme pjese ne grupe shoqerore,duke filluar nga me te voglat deri tek te medhate,duke filluar nga familja deri tek shteti. E drejta per te vendosur shumica eshte menyra me e mire e vendimmarrjes,edhe nese kjo per nje pjese mund te jete e padrejte apo raciste sic thua ti.
Pastaj eshte e drejta e gjithsecilit te zgjedhe.
Te marre persiper veshtiresite dhe te largohet nga ky komunitet "racist", ose ty nenshtrohet vendimmarrjes se tyre.
Huh shoku ka shumë probleme me këtë qasje, të shkruaj nesër duke të sjellë plotë shembuj nga historia, do të befasohesh se demos-popull dhe kratia-sundim në definimin bashkëkohor nuk qëndron ka shumë gjëra para, plotë në mes dhe një grumbull në fund...
 
Huh shoku ka shumë probleme me këtë qasje, të shkruaj nesër duke të sjellë plotë shembuj nga historia, do të befasohesh se demos-popull dhe kratia-sundim në definimin bashkëkohor nuk qëndron ka shumë gjëra para, plotë në mes dhe një grumbull në fund...
Gjithsesi kjo eshte koha qe jetojme dhe organizimi qe kemi zgjedhur. Ndryshe do i ktheheshim shpellave.
 
Personalisht cdo njeriu qe si shof dot as syte me ngjall frike. Do kisha shume per te thene nese do ishte vendim qeverie. Per sa kohe qe eshte referendum,vendos shumica.
Po edhe unë mendoj si ti..
Ti mbulojnë flokët nuk ka të drejtë ti ndaloj askush.. Mirëpo nuk duhet të shfaqen me fytyrë të mbuluar në publik. Nëse dikush me fytyrë të mbuluar ta vjedh kuletën në autobus nga do e kuptojmë se kush na vjodhi kuletën, që ta denoncojmë në polici? Nëse e keni vërejtur me fytyrë të mbuluar nuk mundesh as letërnjoftimi, as pasaportë të bësh sepse nuk lejohet.. Atëherë pse nuk e quani diskriminim edhe këtë që nuk lejohet të bësh letërnjoftimi ose pasaportë me fytyrên e mbuluar?
Ndërsa shaminë e kokës askush ska të drejtë ta ndaloj tē vendoset..
 
Ne bejme pjese ne grupe shoqerore,duke filluar nga me te voglat deri tek te medhate,duke filluar nga familja deri tek shteti. E drejta per te vendosur shumica eshte menyra me e mire e vendimmarrjes,edhe nese kjo per nje pjese mund te jete e padrejte apo raciste sic thua ti.
Pastaj eshte e drejta e gjithsecilit te zgjedhe.
Te marre persiper veshtiresite dhe te largohet nga ky komunitet "racist", ose ty nenshtrohet vendimmarrjes se tyre.
Demokracia bashkëkohore nuk funksionon kështu miku im. Sikur të funksiononte kështu atëherë s'do të kishte nevojë për rezolutat e karta të ndryshme me të cilat mbrohen të drejtat e njeriut, ato thjeshtë do të hidheshin në referendum, dhe do të vendosej me votën shumicë. Por, demokracia bashkëkohore fillimisht, është një shoqëri e hapur, multikulturore, e cila në bazë të procedurave të saj mbron secilin indvidë dhe i garanton secilit të ushtrojë të drejtat e tij. Së paku kështu është në letër, edhe pse në praktik, jo për secilin, dhe jo ndaj secilit. Sepse, vetëm mendoje Kosovën për shembull, me referendum unë të garantoj që nuk do t'i lejohej asnjë sërbi të jetonte në mesin tonë. Ose në Shqipëri, do të ishte njëjtë ndoshta në raport me grekët... etj. Hitleri u zgjodh me shumicë votash, përmes referendumit pra, dhe pastaj u bë një nga diktatorët më të përgjakshëm të historisë. Populli s'është udhëheqës, populli pason, elita udhëheq. Prandaj, elita, ata që janë në krye, nuk duhet të lejojnë gjëra të tilla, jo në kohën e globalizmit që ne po jetojmë. Po sikur të gjitha vendet arabe të veprojnë siç veproi Zvicra, e t'u ndalojë kryqin? Do të ishte e drejtë kjo? Për mua jo. Vota popullore, nuk e bënë diçka të mirë, e as një të mirë nuk e bënë të keqe. Thjeshtë tregon kulturën e atij vendi dhe mendësinë e atij populli. Në këtë rast Zvicra dështoi katërçipërisht me këtë referendum për të të treguar pjekurinë e përgjithshme qytetare dhe mendësi të hapur popullore... Vërtetë është e dhimbshme kur shoh përkrahje për këtë vendim nga bashkatdhetarët tonë. Me pretekse më banale, e arsye më të çuditshme. Po lëre le të vishet si të dojë përderisa është zgjedhje e saj, dhe s'ka asnjë imponim.
 
Po edhe unë mendoj si ti..
Ti mbulojnë flokët nuk ka të drejtë ti ndaloj askush.. Mirëpo nuk duhet të shfaqen me fytyrë të mbuluar në publik. Nëse dikush me fytyrë të mbuluar ta vjedh kuletën në autobus nga do e kuptojmë se kush na vjodhi kuletën, që ta denoncojmë në polici? Nëse e keni vërejtur me fytyrë të mbuluar nuk mundesh as letërnjoftimi, as pasaportë të bësh sepse nuk lejohet.. Atëherë pse nuk e quani diskriminim edhe këtë që nuk lejohet të bësh letërnjoftimi ose pasaportë me fytyrên e mbuluar?
Ndërsa shaminë e kokës askush ska të drejtë ta ndaloj tē vendoset..

Po nëse ta vjedh dikush në Halloween, si do ta kuptoje kush është? A duhet të ndalohen me ligjë tani dhe kostume të halloweenit? Nëse po, po kostumet në përgjithësi, njerëz që vishen si Micky Maus? Edhe ata? E kupton ku shkon me këtë logjikë.
Askush nuk e quan diskriminim fotografinë në pasaportë ose letërnjoftim ngase është domosdoshmëri, ndërsa në publik secili duhet të jetë i lirë të manifestojë atë që beson, përderisa nuk e dëmton tjetrin. Ti mund të frikësohesh nga fytyra të mbuluara, ndërsa unë mund të tmerrohem nga zbulimi i trupave të deformuar! Arrin ta kuptosh ku na çon kjo logjik? Ne s'mund t'i imponojmë shijet tona tek të tjerët, ne luftojmë që të kemi të drejtë t'i manifestojmë lirshëm pa marrë parasysh arsyet...
 
Demokracia bashkëkohore nuk funksionon kështu miku im. Sikur të funksiononte kështu atëherë s'do të kishte nevojë për rezolutat e karta të ndryshme me të cilat mbrohen të drejtat e njeriut, ato thjeshtë do të hidheshin në referendum, dhe do të vendosej me votën shumicë. Por, demokracia bashkëkohore fillimisht, është një shoqëri e hapur, multikulturore, e cila në bazë të procedurave të saj mbron secilin indvidë dhe i garanton secilit të ushtrojë të drejtat e tij. Së paku kështu është në letër, edhe pse në praktik, jo për secilin, dhe jo ndaj secilit. Sepse, vetëm mendoje Kosovën për shembull, me referendum unë të garantoj që nuk do t'i lejohej asnjë sërbi të jetonte në mesin tonë. Ose në Shqipëri, do të ishte njëjtë ndoshta në raport me grekët... etj. Hitleri u zgjodh me shumicë votash, përmes referendumit pra, dhe pastaj u bë një nga diktatorët më të përgjakshëm të historisë. Populli s'është udhëheqës, populli pason, elita udhëheq. Prandaj, elita, ata që janë në krye, nuk duhet të lejojnë gjëra të tilla, jo në kohën e globalizmit që ne po jetojmë. Po sikur të gjitha vendet arabe të veprojnë siç veproi Zvicra, e t'u ndalojë kryqin? Do të ishte e drejtë kjo? Për mua jo. Vota popullore, nuk e bënë diçka të mirë, e as një të mirë nuk e bënë të keqe. Thjeshtë tregon kulturën e atij vendi dhe mendësinë e atij populli. Në këtë rast Zvicra dështoi katërçipërisht me këtë referendum për të të treguar pjekurinë e përgjithshme qytetare dhe mendësi të hapur popullore... Vërtetë është e dhimbshme kur shoh përkrahje për këtë vendim nga bashkatdhetarët tonë. Me pretekse më banale, e arsye më të çuditshme. Po lëre le të vishet si të dojë përderisa është zgjedhje e saj, dhe s'ka asnjë imponim.
Une jam parimisht dakort me diskutimin qe ben ti mbi te drejtat e njeriut. Por ka disa situata dhe gjendje qe prevalojne mbi te drejtat e njeriut.
Psh.. vendosja e kamerave ne cdo cep,per disa cilesohet shkelje e privatesise dhe te drejtave te njeriut,por lufta kunder terrorizmit e ben te domosdoshem identifikim e gjithkujt ne cdo ambjent. Si ta identifikojme dike me burka,kur as nuk e dime cfare ka poshte burkes femer apo mashkull?

Ps. Bota e hapur dhe multikulturore ka deshtuar me kohe.
 
Une jam parimisht dakort me diskutimin qe ben ti mbi te drejtat e njeriut. Por ka disa situata dhe gjendje qe prevalojne mbi te drejtat e njeriut.
Psh.. vendosja e kamerave ne cdo cep,per disa cilesohet shkelje e privatesise dhe te drejtave te njeriut,por lufta kunder terrorizmit e ben te domosdoshem identifikim e gjithkujt ne cdo ambjent. Si ta identifikojme dike me burka,kur as nuk e dime cfare ka poshte burkes femer apo mashkull?

Ps. Bota e hapur dhe multikulturore ka deshtuar me kohe.
Unë të dhashë dhe shembuj me kostume...? Identifikimi bëhet nga organe gjegjëse kur paraqitet nevoja, kërkohet nga ajo ta zbulojë fytyrën dhe me kaq mbaron...
Sa i përket dështimit të botës multikulturore pajtohem, por kjo s'duhet t'i ndalojë përpjekjet, përndryshe duhet t'i kapim shpatat dhe të luftojmë për dominim nëse nuk pranojmë diversitet.
Dhe unë pajtohem që ka situata kur prevalojnë mbi të drejtat e njeriut, vetëm kjo nuk është një situatë e tillë. E thash diku më lartë, nëse i referohemi statistikave, as 0.001% të krimeve në botë, nuk janë si pasojë e burkas, apo nga ato/ata që fshihen pas burkës. Pra, le ta trajtojmë problemin kur të shfaqet, jo akoma pa u shfaq, ta shkaktojmë një të tillë!
 

Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

  • Wide/Narrow view

    You can control a structure that you can use to use your theme wide or narrow.

    Grid view forum list

    You can control the layout of the forum list in a grid or ordinary listing style structure.

    Picture grid mode

    You can control the structure where you can open/close images in the grid forum list.

    Close sidebar

    You can get rid of the crowded view in the forum by closing the sidebar.

    Fixed sidebar

    You can make it more useful and easier to access by pinning the sidebar.

    Close radius

    You can use the radius at the corners of the blocks according to your taste by closing/opening it.

  • Choose the color combination that reflects your taste
    Background images
    Color gradient backgrounds
Back