Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

A dhuroni lek rruges kur shikoni te pastreht qe lypin

jap por disa abuzojnr se jan te shendetshem e bejne sikur jan pa kemb pa dur .jap ne jetimore qe kam nje pjese te jetes sime te pa ndashme aty.trk personat me aftesi te kufizuar.te dhurosh kurr nuk ben keq por jo me shitur pola?

Sot po shtohen lypesit dhe interesaxhinjte.
Por une ndihmoj vetem jetimet.
Edhe kur e shoh te arsyeshme ndihmoj!

Po

Nese e njoh dhe e di qe eshte ne nevoj po se kane dal shume kohet e fundit dhe ne te vertet kane me shume se une dhe bejne lypsin/en ndaj nguroj ne shume raste.

Pyetje qe ska rendesi per pergjigje mendoj, kush bon ska pse e flet apo trregon.

kam pas dhane ne alb e thonte burri ti je budallaqe lol pse mer jahu kisha qef me i dhon

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.