Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Si ta bëni atë të kthehet prapë te ju?

Mbeturinat kur i hedh nuk shkon ti maresh prap nga koshi plerave, e pse ta maresh ate qe ke len ska logjik ?‍♀️

per dashuri zduhet askush te luftoj eshte e vetmja gje qe duhet te vie natyrshem, nese edhe kjo vje me manipulime me lodhje no Thnx nuk e du!

Jo nuk kthej asnje dhe sej asgje veprim ....kush do ne rradhe te pare nuk iken dhe me rradhe te dyte kthehet vete pa bere une asgje

As nje fije floku se coj dem qe ta kthej:D

Ajo eshte ne sarand tani duke ber xhiro me porsh. Ti thua se i plas asaj se e injoroj un apo jo. Ndryshon tjetra e hipnotizon leku, si pelqej me un se kam ford 1.6.

Rruga hapur e qente jane te lidhur thote populli ....keshtu rruga mbare

Leja seen ?

Ne menyre absolute asgje .....te jete mire kaq

Sdo tentoja fare perderisa nuk mujta ta ndaloja te ikte pse te provoja ta ktheja…

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.