Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Pesha juaj....!!

Po un qe e shkela si do ja bej?
Un ne fakt i marr shum veshtire kg, kshuqe ndihem mire kshu?
dukesh shum mire kshtu,cdo fjal mos ma merrni per srz ?se dhe un kam shkel 60kg por kam shku deri te 62kg max po sme shkon mua, kam kshtu disa vite qe se mrri60ndihem OK

dukesh shum mire kshtu,cdo fjal mos ma merrni per srz ?se dhe un kam shkel 60kg por kam shku deri te 62kg max po sme shkon mua, kam kshtu disa vite qe se mrri60ndihem OK
Jo un se kam problem, me pelwen te jem e mbushur se perher kam qen shum e dobet kshuqe tani dua te jem e mbushur..edhe ktu te 60 jam mire! Me teper jo se kushe di si dal?

52 / 53 kg ????
Kam shtuar kg kto kohë yyyy ta mendosh isha 49 oooh qyqjaaa ????

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.