Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Për çfarë po kurseni momentalisht?

Mire do ishte te kurseja icik po aha.... ?

Kshu sic I ka rene vlera lekut sot... per asgje . ?

Per te jetuar ne vend te qete ku mos te ket as zhurme as gje vetem gjelberim qetesi dhe lumturi me njerzit e zemres !

Per kepuce se keto qe kam kane 15 vjet qe jane perdor. Po ankohet ky gishti i madh se ka mbetur kabriolet tani e 5 vjet. :)
Kush do me ndihmu qe un te kem kepuce te reja shko tek gofundmeforduke ene hidh sa ke perzemer. :) :D

Ne pergjithesi sepse jeta eshte bere e pa qendrushme sot planifikojm nje udhetim neser mbyllet aeroporti ups leket poshte dyshekut

Ti blej @Anabela bilete e te vine ne forum mungon xhani vogel ?

Për makinë

Per shkak te situates qe ka shkaktuar covid 19.. kursimet e mija i kam nisur drejt familjes.
Pasi te rregullohet gjendja kismet per te realizuar nje plan qe kam kohe qe pres ta realizoj.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.