Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Chat Shqip

Chati më i madh Shqipëtar Takohu.com

Futu në Chat !

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Mendime të momentit.....

shoh star trek e mendoj qe me pelqejn gjithmone e me shume kto sci-fi te vjeter se te sotshmit

Spom punohet sot diqka hiq

“Njerezit qe kafshojne doren e atij qe i ushqen,zakonisht perfundojne duke lepire kepucet e atyre qe i shkelmojne”

Nard ndoka aka Bubu😁

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Po e lija te shkonte mes rrjeshtash!
Po e lija te shkonte,ate mengjes kur u zgjova dhe nuk e kontrollova telefonin ,me shpresen se do te kisha nje mesazh nga ai,
Po e lija te shkonte,kur momentet e pauzes mes nesh ishin me paqesore se diskutimet e kota qe sme permbushnin me asnje cep te shpirtit,
Po e lija te shkonte,kur shkova te blija dicka per vete dhe as nuk mendova nje cast ti merrja dicka atij,
Po e lija te shkonte,kur vendosa te laja dhe copen e fundit te rrobave qe me kishte mbetur me aromen e tij,
Nuk e kuptoja,por po e lija te shkonte mes rrjeshtash,aty ku ende sisha gati t”ia thoja vetes qe e kisha lene ate pas,por vetedija ime kishte rene ne paqe me kete mendim.
E lash te shkonte ate nate kur isha vetem dhe e genjeva se kisha njerez,vetem e vetem qe te evitoja pranine e tij.
E lash te shkonte ate dite kur dolem bashke dhe para nesh ishte nje grua e moshuar qe shiste lule,dhe nuk e pata me as deshiren e as shpresen qe atij do ti shkonte mendja te mi blinte ato lule.
E lash te shkonte kur nuk i pergjigjesha me mesazheve te tij,me zell dhe padurim.
E lash te shkonte,kur i thoja naten e mire se nuk kam bater dhe nuk shtremberohesha ne kendin me te keq te divanit,sepse aty ndodhej e vetmja prize
E lash te shkonte mes rrjeshtash!!!
E ndersa nje trishtim me kaplonte here pas here pa e ditur pse,e kuptova heren e fundit qe e pashe e nuk e ndjeva me…
Te kisha lene te shkoje tashme☹

Te lash une,po brendesia ime kur valle?🙂

IMG_6722.jpeg

Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

• Wide/Narrow view

You can control a structure that you can use to use your theme wide or narrow.

Grid view forum list

You can control the layout of the forum list in a grid or ordinary listing style structure.

Picture grid mode

You can control the structure where you can open/close images in the grid forum list.

Close sidebar

You can get rid of the crowded view in the forum by closing the sidebar.

Fixed sidebar

You can make it more useful and easier to access by pinning the sidebar.

Close radius

You can use the radius at the corners of the blocks according to your taste by closing/opening it.

• Choose the color combination that reflects your taste
    Background images
    Color gradient backgrounds
Back