Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

• PËRSHËNDETJE VIZITOR!

Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Çfarë keni gatuar/ngrënë sot?

Pasul me speca turshi ?

E mbusha barkun per sot ca nga @Claa e ca nga @Dea ja hodha dhe per sot ☺
Po i ngope keshtu me foto qenke mire ti ?. Ja te shtoj pak djath , mish patate e pilaf per ty se vete jam me diete ?‍♀️D6E137E6-2CA2-452F-8023-8E333E9D9C3F.jpeg
ACF38F97-87AD-4DEF-B1CD-8D8025EC1BBA.jpeg

?kastile ma ben me mbiu sallata ne bark une jam ne diet po nuk ma prish dote mendjen jo ?‍♂️???
Pilafi ose ndryshe rizoto-ja eshte me stika pishe po nuk duken aty se thuajse njejt me kokrrat e orizit jane . Rrofshin kokrrat e sheges per dekor ?

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

Choose the color combination according to your taste

Select Day/Night mode

You can use it by choosing the day and night modes that suit your style or needs.

Welcome to the forum 👋, Guest

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.