Problemet dhe gabimet më të zakonshme të komunikimit
Shumica dërrmue e e konflikteve midi njerëzve (o e ndërmarrjeve) gjenden në komunikim. Edhe p e të gjithë komunikojmë me njerëz o e grupe të tjera, nuk e bShumica dërrmuese e konflikteve midis njerëzve (ose ndërmarrjeve) gjenden në komunikim. Edhe pse të gjithë komunikojmë me njerëz ose grupe të tjera, nuk e bëjmë gjithmonë në mënyrën e duhur.
Qoftë me partnerin tuaj, miqtë apo me punonjësit e kompanisë sonë, gabimet e komunikimit mund të lindin në çdo kohë, prandaj është e rëndësishme t'i zbuloni ato.
Pasojat e komunikimit të dobët
Problemet e komunikimit ndodhin në të gjitha marrëdhëniet ndërpersonale, dhe nëse nuk zgjidhen siç duhet, ato mund të shkaktojnë beteja të pafundme dhe marrëdhënie të këqija, për shembull, me partnerin ose bashkëpunëtorët tuaj. Komunikimi përfshin të paktën dy persona, dhe megjithëse kjo duket themelore, ne jo gjithmonë e marrim parasysh atë.Rëndësia e komunikimit është e tillë që edhe psikologët u mësojnë pacientëve të tyre aftësi sociale dhe relacionale, pasi origjina e konflikteve shpesh qëndron në këto kompetenca. Gjithashtu, një kompani mund të shohë rezultatet e saj të reduktuara nga marrëdhënia e keqe midis bashkëpunëtorëve ose duke mos qenë në gjendje të arrijë punëtorët me nevojat e tyre.
Gabimet më të shpeshta të komunikimit
Tani, cilat janë gabimet kryesore që qeniet njerëzore mund të bëjnë rreth komunikimit? Cilat probleme të komunikimit janë më të zakonshmet? Në rreshtat vijues jua shpjegoj në detaje.Disa probleme themelore të komunikimit
Disa probleme që mund të ndodhin në fusha të ndryshme të jetës së përditshme (në një marrëdhënie, midis miqve, në punë, etj.) Janë më poshtë.1. Dëgjoni apo dëgjoni?
Ndodh shpesh që ne mendojmë se po dëgjojmë një person dhe ajo që në të vërtetë po bëjmë është të dëgjojmë. Dëgjimi dhe dëgjimi nuk janë njësoj. Për të dëgjuar, duhet të përdorni dëgjimin aktiv, i cili jo vetëm që u kushton vëmendje fjalëve që thotë një person, por edhe gjuhës së trupit të tij dhe komunikimit joverbal dhe emocional në përgjithësi.Dëgjimi aktiv përmirëson marrëdhëniet ndërpersonale sepse përmirëson komunikimin.
- Nëse doni të dini më shumë rreth këtij koncepti, mund të lexoni artikullin tonë: "Dëgjimi aktiv: çelësi për të komunikuar me të tjerët"
2. Thoni atë që mendoni pa marrë parasysh të tjerët
Në këto situata në të cilat nuk përdoret dëgjimi aktiv, është e zakonshme që njerëzit të thonë atë që kanë në mendje në vend që t'i kushtojnë vëmendje të plotë asaj që thotë bashkëbiseduesi tjetër. Kjo është arsyeja pse dëgjimi aktiv është i rëndësishëm, pasi na vendos në këpucët e personit tjetër, na lejon të kuptojmë emocionet e tyre të vërteta dhe ta marrim mesazhin në mënyrë të përshtatshme. Kjo gjithashtu ndihmon personin tjetër të kuptojë se ne jemi të interesuar për atë që thotë ai..Nga ana tjetër, ka shumë situata në të cilat individët tashmë e dinë se çfarë do të thonë edhe para se bashkëbiseduesi tjetër të ketë mbaruar së foluri, ose për shkak të paragjykimeve që kanë ose sepse të dy kanë një konflikt, janë në mbrojtje dhe ata duan të ketë të drejtë me çdo kusht. Në këtë mënyrë, është e pamundur që të rrjedhë një komunikim i mirë dhe të shfaqet një debat konstruktiv.
3. Bisedoni apo thoni?
Qoftë në gjuhë të shkruar apo të folur, të folurit nuk është e njëjtë me të thuash: e rëndësishme është të mos flasësh ose të shkruash shumë por ta bësh me shkurtësi dhe saktësi. Nuk është çështje e përdorimit të shumë fjalëve por e përdorimit të intensitetit dhe thellësisë së duhur, e komunikimit të diçkaje interesante.4. Mungesa e besimit
Mungesa e besimit mund të bëjë që të mos shprehim në mënyrë të duhur atë që duam të themi dhe, në shumë raste, mund të çojë në mungesë të pohimit, të mos jesh në gjendje të shprehësh mendimet e duhura, të mos vendosësh kufij në marrëdhënie dhe, për këtë arsye, në mbarëvajtjen e komunikimit.5. Mungesa e besueshmërisë
Ashtu si mungesa e besimit, mungesa e besueshmërisë është gjithashtu e rëndësishme kur komunikoni me njerëz të tjerë, qoftë me partnerin tonë, në një kompani apo kur bëni një fjalim në publik.
Besueshmëria e ndihmon bashkëbiseduesin tjetër të ndihet rehat dhe, rrjedhimisht, besimi midis të dyve rritet.
6. Mungesa e ndjeshmërisë
Empatia është një aftësi themelore shoqërore që është e nevojshme për të qenë në gjendje të jetojmë me të tjerët. Ajo është e lidhur ngushtë me faktin e jo vetëm shprehjes së asaj që mendon, pasi na lejon të kuptojmë bashkëbiseduesin tjetër dhe këndvështrimin e tyre. Keyshtë thelbësore të jesh në gjendje të dërgosh një mesazh të qartë dhe të saktë.7. Vlerësimi i keq emocional
Validimi emocional është një koncept që po përdoret gjithnjë e më shumë, dhe atë e posedojnë ata njerëz me inteligjencë të lartë emocionale. Ai konsiston në pranimin dhe dhënien e reagimeve për të tjerët jo vetëm me fjalë, por edhe me gjuhë joverbale.Ai favorizon komunikimin e mirë, pasi që individi tjetër e kupton që ai po kuptohet, njihet dhe kuptohet, dhe, për pasojë, rrit verbalizimin e tij.
8. Gjuha e dobët joverbale
Ne shpesh u kushtojmë vëmendje të madhe fjalëve dhe harrojmë gjuhën joverbale. Sipas rezultateve të një hetimi të kryer nga Albert Mehrabian, përbërësi verbal është 35% dhe më shumë se 65% është komunikim joverbal. Kjo përfshin qëndrimin e trupit, kontaktin me sy, apo gjestet.
Kjo duhet të ndodhë natyrshëm, por në disa raste, për shembull kur nuk jemi të relaksuar, gjuha jonë joverbale nuk na lejon të përcjellim atë që po përpiqemi të themi.
9. Gjuha e keqe verbale
Toni i zërit, domethënë, të mos flasësh shumë me zë të lartë ose të ulët, të flasësh me fjalë ose të përdorësh shumë terma mbushës si "ah", "eh" ose "um" mund të bëjë që mesazhi me bashkëbiseduesin të humbasë forcën. , një kapacitet i mirë për improvizim dhe, në fund të fundit, duke thënë saktë atë që duam që personi tjetër të dëgjojë përmirëson komunikimin.10. Problemet gjatë leximit dhe shkrimit
Shkathtësitë e mira të leximit dhe shkrimit janë jashtëzakonisht të rëndësishme në disa kontekste, për shembull, në botën dixhitale: kur shkruani në një blog dhe merrni mesazhin e një kompanie për një klient të mundshëm ose kur dërgoni një email tek një rekrutues për ta joshur atë dhe për ta bërë atë të shohë që ne jemi kandidatët më të mirë.Mos leximi mirë ose shkrimi mirë ndikon qartë në kuptimin dhe shprehjen e mesazhit në këto kontekste.
11. Mungesë respekti
Njerëzit hapen më shumë ndaj të tjerëve kur na respektojnë, kështu që respekti është një aftësi themelore e komunikimit që duhet të marrim parasysh kur komunikojmë në mënyrë efektive. Justshtë po aq e rëndësishme sa të tregosh besueshmëri. Në një marrëdhënie në çift, për shembull, një shenjë afeksioni ose një gjest i bukur tregon se ne e respektojmë të dashurin tonë dhe, rrjedhimisht, përmirëson afërsinë, besimin dhe komunikimin me atë person.12. Aftësi të dobëta bindëse dhe negociuese
Bindja ju lejon të transformoni ide, besime, sjellje dhe qëndrime, duke kënaqur kështu nevojat e të dy partnerëve, është thelbësore në mjedisin e biznesit, por edhe në jetën e përditshme.Bindja është thelbësore në negociata, e cila, nga ana tjetër, është thelbësore në marrëdhëniet ndërpersonale. Negocimi dhe arritja e marrëveshjeve në mënyrë që nevojat e të dyve të mbulohen, të paktën pjesërisht, përmirëson marrëdhëniet ndërpersonale dhe rrjedhshmërinë në komunikimin midis aktorëve.
Shkathtësitë e komunikimit kur flasin në publik
Të folurit në publik kërkon gjithashtu zotërimin e një numri aftësish komunikuese që lejojnë të rrëmbejnë audiencën dhe ta mbajnë atë të argëtuar dhe të vëmendshëm.Gabimet më të zakonshme që mund të ndodhin kur flasin në publik janë:
1. Mungesa e raportit fillestar
Raporti është një fenomen në të cilin dy njerëz ndihen në një mendje dhe emocionale. Keyshtë thelbësore për ta afruar personin dhe për tu lidhur me mesazhin, veçanërisht kur të dy njerëzit nuk e njohin njëri-tjetrin, siç ndodh shpesh në një bisedë apo ekspozitë publike. Kur kjo lidhje nuk ekziston, nuk do të ketë as komunikim të mirë.2. Mungesa e sensit të humorit
Në një kontekst si fjalimi në publik, një nga mënyrat më të mira për tu lidhur me audiencën tuaj është të përdorni sensin tuaj të humorit. Falë sensit të humorit, aftësia e dëgjuesit për vëmendje dhe mbajtje të informacionit rritet.Kur fjalimi ose prezantimi është shumë serioz, zakonisht është i mërzitshëm dhe nuk ndihmon në rrjedhën e komunikimit.
- Ne e shpjegojmë këtë dhe përfitimet e tjera në artikullin tonë: "9 përfitimet e të pasurit sens të humorit"
3. Ngurtësia në përdorimin e gjuhës së trupit
Kur personi ndihet nervoz, e cila është diçka që mund të ndodhë kur dikush është para një auditori, ai zakonisht e shpreh atë nervozizëm përmes gjuhës së trupit. Mungesa ose tejkalimi i gesticulimit, sjellja e dobët dhe kontakti i dobët me sy janë disa shembuj.4. Informacioni i tepërt dhe përmbajtja tepër intelektuale
Kjo mund të ndodhë sidomos në prezantimet me gojë, kur personi që bën prezantimin është jo preciz dhe konciz dhe nuk lidhet emocionalisht me audiencën pasi informacioni është tepër intelektual.Teprica e informacionit bëhet e mërzitshme, dhe është një gabim shumë i shpeshtë kur nevojat dhe interesat e audiencës nuk merren parasysh.