Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Chat Shqip

Chati më i madh Shqipëtar Takohu.com

Futu në Chat !

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Problemet dhe gabimet më të zakonshme të komunikimit

...

Kontributor
Regjistruar më
Tetor 30, 2020
Mesazhe
48,384
Pëlqime
34,923

Problemet dhe gabimet më të zakonshme të komunikimit​

Shumica dërrmue e e konflikteve midi njerëzve (o e ndërmarrjeve) gjenden në komunikim. Edhe p e të gjithë komunikojmë me njerëz o e grupe të tjera, nuk e b

los-18-problemas-y-errores-de-comunicacin-ms-frecuentes.webp



Shumica dërrmuese e konflikteve midis njerëzve (ose ndërmarrjeve) gjenden në komunikim. Edhe pse të gjithë komunikojmë me njerëz ose grupe të tjera, nuk e bëjmë gjithmonë në mënyrën e duhur.

Qoftë me partnerin tuaj, miqtë apo me punonjësit e kompanisë sonë, gabimet e komunikimit mund të lindin në çdo kohë, prandaj është e rëndësishme t'i zbuloni ato.

Pasojat e komunikimit të dobët​

Problemet e komunikimit ndodhin në të gjitha marrëdhëniet ndërpersonale, dhe nëse nuk zgjidhen siç duhet, ato mund të shkaktojnë beteja të pafundme dhe marrëdhënie të këqija, për shembull, me partnerin ose bashkëpunëtorët tuaj. Komunikimi përfshin të paktën dy persona, dhe megjithëse kjo duket themelore, ne jo gjithmonë e marrim parasysh atë.

Rëndësia e komunikimit është e tillë që edhe psikologët u mësojnë pacientëve të tyre aftësi sociale dhe relacionale, pasi origjina e konflikteve shpesh qëndron në këto kompetenca. Gjithashtu, një kompani mund të shohë rezultatet e saj të reduktuara nga marrëdhënia e keqe midis bashkëpunëtorëve ose duke mos qenë në gjendje të arrijë punëtorët me nevojat e tyre.

Gabimet më të shpeshta të komunikimit​

Tani, cilat janë gabimet kryesore që qeniet njerëzore mund të bëjnë rreth komunikimit? Cilat probleme të komunikimit janë më të zakonshmet? Në rreshtat vijues jua shpjegoj në detaje.

Disa probleme themelore të komunikimit​

Disa probleme që mund të ndodhin në fusha të ndryshme të jetës së përditshme (në një marrëdhënie, midis miqve, në punë, etj.) Janë më poshtë.

1. Dëgjoni apo dëgjoni?​

Ndodh shpesh që ne mendojmë se po dëgjojmë një person dhe ajo që në të vërtetë po bëjmë është të dëgjojmë. Dëgjimi dhe dëgjimi nuk janë njësoj. Për të dëgjuar, duhet të përdorni dëgjimin aktiv, i cili jo vetëm që u kushton vëmendje fjalëve që thotë një person, por edhe gjuhës së trupit të tij dhe komunikimit joverbal dhe emocional në përgjithësi.

Dëgjimi aktiv përmirëson marrëdhëniet ndërpersonale sepse përmirëson komunikimin.

  • Nëse doni të dini më shumë rreth këtij koncepti, mund të lexoni artikullin tonë: "Dëgjimi aktiv: çelësi për të komunikuar me të tjerët"

2. Thoni atë që mendoni pa marrë parasysh të tjerët​

Në këto situata në të cilat nuk përdoret dëgjimi aktiv, është e zakonshme që njerëzit të thonë atë që kanë në mendje në vend që t'i kushtojnë vëmendje të plotë asaj që thotë bashkëbiseduesi tjetër. Kjo është arsyeja pse dëgjimi aktiv është i rëndësishëm, pasi na vendos në këpucët e personit tjetër, na lejon të kuptojmë emocionet e tyre të vërteta dhe ta marrim mesazhin në mënyrë të përshtatshme. Kjo gjithashtu ndihmon personin tjetër të kuptojë se ne jemi të interesuar për atë që thotë ai..

Nga ana tjetër, ka shumë situata në të cilat individët tashmë e dinë se çfarë do të thonë edhe para se bashkëbiseduesi tjetër të ketë mbaruar së foluri, ose për shkak të paragjykimeve që kanë ose sepse të dy kanë një konflikt, janë në mbrojtje dhe ata duan të ketë të drejtë me çdo kusht. Në këtë mënyrë, është e pamundur që të rrjedhë një komunikim i mirë dhe të shfaqet një debat konstruktiv.

3. Bisedoni apo thoni?​

Qoftë në gjuhë të shkruar apo të folur, të folurit nuk është e njëjtë me të thuash: e rëndësishme është të mos flasësh ose të shkruash shumë por ta bësh me shkurtësi dhe saktësi. Nuk është çështje e përdorimit të shumë fjalëve por e përdorimit të intensitetit dhe thellësisë së duhur, e komunikimit të diçkaje interesante.

4. Mungesa e besimit​

Mungesa e besimit mund të bëjë që të mos shprehim në mënyrë të duhur atë që duam të themi dhe, në shumë raste, mund të çojë në mungesë të pohimit, të mos jesh në gjendje të shprehësh mendimet e duhura, të mos vendosësh kufij në marrëdhënie dhe, për këtë arsye, në mbarëvajtjen e komunikimit.

5. Mungesa e besueshmërisë​


Ashtu si mungesa e besimit, mungesa e besueshmërisë është gjithashtu e rëndësishme kur komunikoni me njerëz të tjerë, qoftë me partnerin tonë, në një kompani apo kur bëni një fjalim në publik.

Besueshmëria e ndihmon bashkëbiseduesin tjetër të ndihet rehat dhe, rrjedhimisht, besimi midis të dyve rritet.

6. Mungesa e ndjeshmërisë​

Empatia është një aftësi themelore shoqërore që është e nevojshme për të qenë në gjendje të jetojmë me të tjerët. Ajo është e lidhur ngushtë me faktin e jo vetëm shprehjes së asaj që mendon, pasi na lejon të kuptojmë bashkëbiseduesin tjetër dhe këndvështrimin e tyre. Keyshtë thelbësore të jesh në gjendje të dërgosh një mesazh të qartë dhe të saktë.

7. Vlerësimi i keq emocional​

Validimi emocional është një koncept që po përdoret gjithnjë e më shumë, dhe atë e posedojnë ata njerëz me inteligjencë të lartë emocionale. Ai konsiston në pranimin dhe dhënien e reagimeve për të tjerët jo vetëm me fjalë, por edhe me gjuhë joverbale.

Ai favorizon komunikimin e mirë, pasi që individi tjetër e kupton që ai po kuptohet, njihet dhe kuptohet, dhe, për pasojë, rrit verbalizimin e tij.

8. Gjuha e dobët joverbale​


Ne shpesh u kushtojmë vëmendje të madhe fjalëve dhe harrojmë gjuhën joverbale. Sipas rezultateve të një hetimi të kryer nga Albert Mehrabian, përbërësi verbal është 35% dhe më shumë se 65% është komunikim joverbal. Kjo përfshin qëndrimin e trupit, kontaktin me sy, apo gjestet.

Kjo duhet të ndodhë natyrshëm, por në disa raste, për shembull kur nuk jemi të relaksuar, gjuha jonë joverbale nuk na lejon të përcjellim atë që po përpiqemi të themi.

9. Gjuha e keqe verbale​

Toni i zërit, domethënë, të mos flasësh shumë me zë të lartë ose të ulët, të flasësh me fjalë ose të përdorësh shumë terma mbushës si "ah", "eh" ose "um" mund të bëjë që mesazhi me bashkëbiseduesin të humbasë forcën. , një kapacitet i mirë për improvizim dhe, në fund të fundit, duke thënë saktë atë që duam që personi tjetër të dëgjojë përmirëson komunikimin.

10. Problemet gjatë leximit dhe shkrimit​

Shkathtësitë e mira të leximit dhe shkrimit janë jashtëzakonisht të rëndësishme në disa kontekste, për shembull, në botën dixhitale: kur shkruani në një blog dhe merrni mesazhin e një kompanie për një klient të mundshëm ose kur dërgoni një email tek një rekrutues për ta joshur atë dhe për ta bërë atë të shohë që ne jemi kandidatët më të mirë.

Mos leximi mirë ose shkrimi mirë ndikon qartë në kuptimin dhe shprehjen e mesazhit në këto kontekste.

11. Mungesë respekti​

Njerëzit hapen më shumë ndaj të tjerëve kur na respektojnë, kështu që respekti është një aftësi themelore e komunikimit që duhet të marrim parasysh kur komunikojmë në mënyrë efektive. Justshtë po aq e rëndësishme sa të tregosh besueshmëri. Në një marrëdhënie në çift, për shembull, një shenjë afeksioni ose një gjest i bukur tregon se ne e respektojmë të dashurin tonë dhe, rrjedhimisht, përmirëson afërsinë, besimin dhe komunikimin me atë person.

12. Aftësi të dobëta bindëse dhe negociuese​

Bindja ju lejon të transformoni ide, besime, sjellje dhe qëndrime, duke kënaqur kështu nevojat e të dy partnerëve, është thelbësore në mjedisin e biznesit, por edhe në jetën e përditshme.

Bindja është thelbësore në negociata, e cila, nga ana tjetër, është thelbësore në marrëdhëniet ndërpersonale. Negocimi dhe arritja e marrëveshjeve në mënyrë që nevojat e të dyve të mbulohen, të paktën pjesërisht, përmirëson marrëdhëniet ndërpersonale dhe rrjedhshmërinë në komunikimin midis aktorëve.

Shkathtësitë e komunikimit kur flasin në publik​

Të folurit në publik kërkon gjithashtu zotërimin e një numri aftësish komunikuese që lejojnë të rrëmbejnë audiencën dhe ta mbajnë atë të argëtuar dhe të vëmendshëm.

Gabimet më të zakonshme që mund të ndodhin kur flasin në publik janë:


1. Mungesa e raportit fillestar​

Raporti është një fenomen në të cilin dy njerëz ndihen në një mendje dhe emocionale. Keyshtë thelbësore për ta afruar personin dhe për tu lidhur me mesazhin, veçanërisht kur të dy njerëzit nuk e njohin njëri-tjetrin, siç ndodh shpesh në një bisedë apo ekspozitë publike. Kur kjo lidhje nuk ekziston, nuk do të ketë as komunikim të mirë.

2. Mungesa e sensit të humorit​

Në një kontekst si fjalimi në publik, një nga mënyrat më të mira për tu lidhur me audiencën tuaj është të përdorni sensin tuaj të humorit. Falë sensit të humorit, aftësia e dëgjuesit për vëmendje dhe mbajtje të informacionit rritet.

Kur fjalimi ose prezantimi është shumë serioz, zakonisht është i mërzitshëm dhe nuk ndihmon në rrjedhën e komunikimit.

  • Ne e shpjegojmë këtë dhe përfitimet e tjera në artikullin tonë: "9 përfitimet e të pasurit sens të humorit"

3. Ngurtësia në përdorimin e gjuhës së trupit​

Kur personi ndihet nervoz, e cila është diçka që mund të ndodhë kur dikush është para një auditori, ai zakonisht e shpreh atë nervozizëm përmes gjuhës së trupit. Mungesa ose tejkalimi i gesticulimit, sjellja e dobët dhe kontakti i dobët me sy janë disa shembuj.


4. Informacioni i tepërt dhe përmbajtja tepër intelektuale​

Kjo mund të ndodhë sidomos në prezantimet me gojë, kur personi që bën prezantimin është jo preciz dhe konciz dhe nuk lidhet emocionalisht me audiencën pasi informacioni është tepër intelektual.

Teprica e informacionit bëhet e mërzitshme, dhe është një gabim shumë i shpeshtë kur nevojat dhe interesat e audiencës nuk merren parasysh.

5. Frika e skenës​

Frika e skenës ndikon negativisht në komunikimin në mënyra të ndryshme, si në gjuhën joverbale ashtu edhe në atë verbale. Kur dikush nuk ka vetëbesim të mjaftueshëm, audienca do ta vërejë dhe, për këtë arsye, nuk do të ndodhë një lidhje e mirë emocionale me ta.

6. Përdorimi i papërshtatshëm i heshtjes​

Heshtja mund të jetë një mjet i shkëlqyeshëm kur flasim në publik, është një element i komunikimit në vetvete, vlera e të cilit mund të barazohet me atë të fjalëve; Sidoqoftë, kur personi e keqpërdor atë, mund të bëhet i mërzitshëm dhe të prishë rrjedhën e një fjalimi, konference ose prezantimi gojor.
 
26731709_171887106757245_8024817922839551023_n.jpg
 

Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

  • Wide/Narrow view

    You can control a structure that you can use to use your theme wide or narrow.

    Grid view forum list

    You can control the layout of the forum list in a grid or ordinary listing style structure.

    Picture grid mode

    You can control the structure where you can open/close images in the grid forum list.

    Close sidebar

    You can get rid of the crowded view in the forum by closing the sidebar.

    Fixed sidebar

    You can make it more useful and easier to access by pinning the sidebar.

    Close radius

    You can use the radius at the corners of the blocks according to your taste by closing/opening it.

  • Choose the color combination that reflects your taste
    Background images
    Color gradient backgrounds
Back