Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Chat Shqip

Chati më i madh Shqipëtar Takohu.com

Futu në Chat !

  • PËRSHËNDETJE VIZITOR!

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Anëtarët e rregjistruar kanë privilegjin të marrin pjesë në tema të ndryshme si dhe të komunikojnë me anëtarët e tjerë. Bëhu pjesë e forumit Netedy.com duke u REGJISTRUAR këtu ose nëse ke një llogari KYCU. Komunikim alternative i ketij forumi me vajza dhe djem nga te gjithe trevat shqiptare? Hyr ne: CHAT SHQIP.

Kush ju mungon në këto momente?

Tregoni se kujt ja ndjeni mungesen ne keto momemte.

Une ndjej mungesen e motres time pasi e kom larg??
 
Mungesen e vetes,nuk jam vetja kto kohe.
Me duket sikur komandohem nga dikush tjeter.
 
777hhgf

Dhe u rritëm, u shkolluam, u martuam, bëmë fëmijë, morëm rrugën tonë ...

Një rrugë që në dukje ishte e qetë dhe e mbrojtur ... Edhe vështirësitë ose disa vështirësi u tejkaluan ... mbase jo lehtë, por ato u kapërcyen.

Kishim gjithçka ...

Çfarë nuk kishim? Çfarë nuk kemi?

Nuk kishim arsim ... Nuk kishim kultivim të brendshëm të virtytit
E gjithë ajo që nuk duket, nuk e kishim ..

Dhe së fundi, ato që duken dhe që i kishim, nuk ishin në gjendje të na bëjnë njerëzorë.
Sepse na munguan gjithçka që do të na bënte njerëz.

Në kohërat e lashta, fëmijët trajnoheshin nga mentorë-filozofë, të cilët nuk ishin të interesuar vetëm për t'u mësuar fëmijëve arsimin bazë ... letërsi, gjeometri, fizikë ...
U mësonin etikën ...

Fëmija shkon në shkollë sot dhe mësohet nga mësuesit që nuk kanë (të gjithë) arsimim, sepse ky është elementi që mungonte dhe që mungon ende ..
E rritën prindërit që nuk kanë arsim ...

Kështu, virtytet mbetën jashtë edukimit të miliona njerëzve dhe ne i kemi kushtuar më shumë rëndësi asaj që duket ...

Niveli i edukimit nuk ka asnjë lidhje me arsimin ... Nuk ka asnjë lidhje me kultivimin e brendshëm të virtyteve njerëzore, ka të bëjë me formimin shpirtëror dhe kjo për fat të keq është keqkuptuar nga perceptimet fetare ...

Dhe në fund çfarë shoh? Njerëz që i kanë të gjitha, megjithatë, bëjnë sikur nuk kanë asgjë ...
Dhe kështu është ...

Sepse sado i paditur është njeriu në çështjet e brendshme, ai e di thellësisht se i mungon gjëja më e rëndësishme në këtë botë ... Vetja e tij ...
Dhe mund mos t'i ketë të gjitha, por mendon se nuk ka asgjë , sepse asgjë nuk mund të vlerësojë thellësisht, kur ndihet gjysmë.

Askush nuk e di këtë ... Dhe pak janë të interesuar ta mësojnë.
Sepse që të arsimoheni ndërsa jeni rritur, duhet të pranoni me përulësi që nuk dini asgjë.

Edukimi nuk fitohet nga urdhërimet fetare ... Nuk mjafton të mësosh vetëm "mos vjedh" ...
Ne duhet të dimë dhe çfarë të mos vjedhim nga natyra jonë njerëzore.
 
777hhgf

Dhe u rritëm, u shkolluam, u martuam, bëmë fëmijë, morëm rrugën tonë ...

Një rrugë që në dukje ishte e qetë dhe e mbrojtur ... Edhe vështirësitë ose disa vështirësi u tejkaluan ... mbase jo lehtë, por ato u kapërcyen.

Kishim gjithçka ...

Çfarë nuk kishim? Çfarë nuk kemi?

Nuk kishim arsim ... Nuk kishim kultivim të brendshëm të virtytit
E gjithë ajo që nuk duket, nuk e kishim ..

Dhe së fundi, ato që duken dhe që i kishim, nuk ishin në gjendje të na bëjnë njerëzorë.
Sepse na munguan gjithçka që do të na bënte njerëz.

Në kohërat e lashta, fëmijët trajnoheshin nga mentorë-filozofë, të cilët nuk ishin të interesuar vetëm për t'u mësuar fëmijëve arsimin bazë ... letërsi, gjeometri, fizikë ...
U mësonin etikën ...

Fëmija shkon në shkollë sot dhe mësohet nga mësuesit që nuk kanë (të gjithë) arsimim, sepse ky është elementi që mungonte dhe që mungon ende ..
E rritën prindërit që nuk kanë arsim ...

Kështu, virtytet mbetën jashtë edukimit të miliona njerëzve dhe ne i kemi kushtuar më shumë rëndësi asaj që duket ...

Niveli i edukimit nuk ka asnjë lidhje me arsimin ... Nuk ka asnjë lidhje me kultivimin e brendshëm të virtyteve njerëzore, ka të bëjë me formimin shpirtëror dhe kjo për fat të keq është keqkuptuar nga perceptimet fetare ...

Dhe në fund çfarë shoh? Njerëz që i kanë të gjitha, megjithatë, bëjnë sikur nuk kanë asgjë ...
Dhe kështu është ...

Sepse sado i paditur është njeriu në çështjet e brendshme, ai e di thellësisht se i mungon gjëja më e rëndësishme në këtë botë ... Vetja e tij ...
Dhe mund mos t'i ketë të gjitha, por mendon se nuk ka asgjë , sepse asgjë nuk mund të vlerësojë thellësisht, kur ndihet gjysmë.

Askush nuk e di këtë ... Dhe pak janë të interesuar ta mësojnë.
Sepse që të arsimoheni ndërsa jeni rritur, duhet të pranoni me përulësi që nuk dini asgjë.

Edukimi nuk fitohet nga urdhërimet fetare ... Nuk mjafton të mësosh vetëm "mos vjedh" ...
Ne duhet të dimë dhe çfarë të mos vjedhim nga natyra jonë njerëzore.
Mendoj se:
Gjithmon mungon apo do na mungoj dicka.
Sepse e tille eshte jeta,ndryshe per cfare do salrifikonim,luftonim,etjjjjj?
 
Desha te shkruaj ne kete teme, por duke qene ne nenforumin e psikollogjise,filozofise me del rende. :)
 
Na mungon prespektiva, e ardhmja.
E shoh te mjergullt dhe aspak te sigurte.
 
nuk ngopet nai here robi shkret por bereqaves me kaq ka edhe me keq ishim edhe me keq ?
 
Ndjej mungesen e qenit tim Brutusit se e kam larg. #Brutus4ever
 

Welcome to the forum 👋, Visitor

To access the forum content and all our services, you must register or log in to the forum. Becoming a member of the forum is completely free.

Theme customization system

You can customize some areas of the forum theme from this menu.

  • Wide/Narrow view

    You can control a structure that you can use to use your theme wide or narrow.

    Grid view forum list

    You can control the layout of the forum list in a grid or ordinary listing style structure.

    Picture grid mode

    You can control the structure where you can open/close images in the grid forum list.

    Close sidebar

    You can get rid of the crowded view in the forum by closing the sidebar.

    Fixed sidebar

    You can make it more useful and easier to access by pinning the sidebar.

    Close radius

    You can use the radius at the corners of the blocks according to your taste by closing/opening it.

  • Choose the color combination that reflects your taste
    Background images
    Color gradient backgrounds
Back