Intelekti emocional përcakton se sa jemi në gjendje të asimilojmë aftësitë praktike që bazohen në pesë komponentë:
vetëvendosja
motivimi
vetë-rregullimi
Ndjeshmëria dhe
Ruajtja e artit.
Kompetenca jonë emocionale tregon se sa plotësisht e kemi transformuar këtë potencial në aftësinë e nevojshme në punë.
Rol të veçant Kompetenca emocionale luan në udhëheqje - cilësi, thelbi i të cilit qëndron në aftësinë për t'i bërë njerëzit e tjerë të kryejnë punën e tyre në mënyrë më efikase. Pamundësia e udhëheqësve për të ruajtur marrëdhënie ndërpersonale Redukton produktivitetin e të gjithë pjesëmarrësve në grup. Ajo çon në një kohë të kotë të shpenzimeve, krijon një atmosferë konflikti, minon motivimin dhe angazhimin për të punuar, provokon armiqësi dhe indiferencë.
1.TRURI EMOCIONAL
Mendja emocionale është një sistem tjetër i dijes, i fuqishëm dhe impulsiv, ndonjëherë i palogjikshëm.
Një mekanizëm i ngjashëm i njohjes ishte ndoshta për miliarda vjet të evolucionit. Emocionet dhe intuita menaxhuan përgjigjen tonë të menjëhershme në situata kur u kërcënuam me rrezik të vdekshëm. Ndërsa një pushim mbi mendimin që na duhej të kuptojmë atë që duam të arrijmë në jetë.
Në mënyrë ideale, duhet të ketë një ekuilibër midis racional dhe emocional, kur emocionet ushqejnë dhe na frymëzojnë me veprimet e një mendjeje racionale. Anasjelltas, mendja racionale është e gdhendur dhe në disa raste ndalon manifestimin e emocioneve.
Të gjitha pasionet e një personi janë, në fakt, në juridiksionin e trupit të bajames (amygdala). Është një specialist i madh në një pjesë të emocioneve. Nëse puna e trupit të bajamit nuk pajtohet me pjesën tjetër të trurit, kjo manifestohet në një paaftësi të mahnitshme për të vlerësuar rëndësinë emocionale të ngjarjeve; Ky fenomen nganjëherë quhet "gjallëri emocionale, emocionale".
Pra, në një gjendje të ndikimit, një person kryen veprime të tmerrshme dhe të çmendura. Ai mund të dëmtojë një tjetër, ose, pa menduar, nxiton në ujë ose në një shtëpi të djegur për të shpëtuar atë që ai as nuk e di. Trupi në formë bajame mund të na detyrojë të fillojmë të veprojmë ndjeshëm, ndërsa neocortex pak më të ngadaltë, por më të informuar vetëm "shpaloset" më të hollë të tij të përpunuar nga plani i reagimit.
2.Natyra e inteligjencës emocionale
Kjo është pjesa më e madhe dhe më e rëndësishme e librit në të cilin gowman ofron numrin më të madh të ideve të saj dhe vëzhgimeve të vlefshme, kështu që ne do të përqendrohemi në të më shumë.
Karakteristikat e tjera janë po aq të rëndësishme, për pjesën më të madhe, është inteligjenca emocionale. Ai përbëhet nga një sërë aftësish, për shembull:
~Të jetë në gjendje të frenojë impulset, pavarësisht nga dështimet dhe dështimet.
~Kanë aftësinë për të punuar për veten tuaj motivimin "në vendin më të lartë".
~Të jetë në gjendje të shtyjë marrjen e kënaqësisë së menjëhershme.
~Vazhdimisht përpiquni të arrini qëllimin.
~Mos i jepni vuajtje për të privuar veten nga të menduarit.
~Kontrolloni disponimin tuaj.Për të qenë në gjendje të shkëpusë nga mendimet e pakëndshme për t'u përqëndruar në gjënë kryesore.
~Shpresoj dhe besoni në veten tuaj.
Gowlman jep karakteristikat e Howard Gardner, i cili e konsideron çelësin për zhvillimin e inteligjencës emocionale (ndërpersonale):
Kjo pjesë është e përkushtuar kryesisht në një marrëdhënie martesore. Gullman këmbëngul që rrënjët e të gjitha problemeve të kërkojnë në fëmijëri.
Djemtë dhe vajzat mësojnë njohuri krejtësisht të ndryshme se si të kontrollojnë emocionet, sepse në temat që lidhen me emocionet, me përjashtim të zemërimit, prindërit thonë më shpesh dhe më shumë me vajzat, jo djemtë. Kështu që vajzat marrin shumë më shumë informacion Për emocionet se djemtë.
Vajzat, duke luajtur së bashku, janë të ndara në grupe të vogla të mbyllura në të cilat armiqësia zbret në minimum dhe bashkëpunimi është i inkurajuar në çdo mënyrë, ndërsa djemtë për lojë janë të kombinuara grupe të mëdhaku fryma e rivalitetit mbretëron.
Pra, rezulton se në fëmijëri, djemtë e kuptojnë se ata kanë nevojë për të minimizuar manifestimin e emocioneve, ndërsa vajzat kanë sukses si në shprehjen e ndjenjave dhe duke i lexuar ato nga të tjerët.
Disa prindër i shpjegojnë me durim fëmijëve të tyre se është e pamundur të bëhet kështu dhe të tregojnë gabime në mënyrë që t'i rregullojnë ato. Të tjerët humbin durimin dhe dalin nga vetja menjëherë, duke e quajtur fëmijën e tyre me budallenj, shprehin përbuzje të qartë.
5.Shkrim-lexim emocional
Për të shpjeguar përfitimet e shkrim-leximit emocional, është e nevojshme të realizohen disavantazhet e analfabetizmit emocional:
-depresioni
-lëndime mendore
-shqetësim kronik
-depresioni
-mosbesimi në forcën tuaj.
vetëvendosja
motivimi
vetë-rregullimi
Ndjeshmëria dhe
Ruajtja e artit.
Kompetenca jonë emocionale tregon se sa plotësisht e kemi transformuar këtë potencial në aftësinë e nevojshme në punë.
Rol të veçant Kompetenca emocionale luan në udhëheqje - cilësi, thelbi i të cilit qëndron në aftësinë për t'i bërë njerëzit e tjerë të kryejnë punën e tyre në mënyrë më efikase. Pamundësia e udhëheqësve për të ruajtur marrëdhënie ndërpersonale Redukton produktivitetin e të gjithë pjesëmarrësve në grup. Ajo çon në një kohë të kotë të shpenzimeve, krijon një atmosferë konflikti, minon motivimin dhe angazhimin për të punuar, provokon armiqësi dhe indiferencë.
1.TRURI EMOCIONAL
Mendja emocionale është një sistem tjetër i dijes, i fuqishëm dhe impulsiv, ndonjëherë i palogjikshëm.
Një mekanizëm i ngjashëm i njohjes ishte ndoshta për miliarda vjet të evolucionit. Emocionet dhe intuita menaxhuan përgjigjen tonë të menjëhershme në situata kur u kërcënuam me rrezik të vdekshëm. Ndërsa një pushim mbi mendimin që na duhej të kuptojmë atë që duam të arrijmë në jetë.
Në mënyrë ideale, duhet të ketë një ekuilibër midis racional dhe emocional, kur emocionet ushqejnë dhe na frymëzojnë me veprimet e një mendjeje racionale. Anasjelltas, mendja racionale është e gdhendur dhe në disa raste ndalon manifestimin e emocioneve.
Të gjitha pasionet e një personi janë, në fakt, në juridiksionin e trupit të bajames (amygdala). Është një specialist i madh në një pjesë të emocioneve. Nëse puna e trupit të bajamit nuk pajtohet me pjesën tjetër të trurit, kjo manifestohet në një paaftësi të mahnitshme për të vlerësuar rëndësinë emocionale të ngjarjeve; Ky fenomen nganjëherë quhet "gjallëri emocionale, emocionale".
Pra, në një gjendje të ndikimit, një person kryen veprime të tmerrshme dhe të çmendura. Ai mund të dëmtojë një tjetër, ose, pa menduar, nxiton në ujë ose në një shtëpi të djegur për të shpëtuar atë që ai as nuk e di. Trupi në formë bajame mund të na detyrojë të fillojmë të veprojmë ndjeshëm, ndërsa neocortex pak më të ngadaltë, por më të informuar vetëm "shpaloset" më të hollë të tij të përpunuar nga plani i reagimit.
2.Natyra e inteligjencës emocionale
Kjo është pjesa më e madhe dhe më e rëndësishme e librit në të cilin gowman ofron numrin më të madh të ideve të saj dhe vëzhgimeve të vlefshme, kështu që ne do të përqendrohemi në të më shumë.
Karakteristikat e tjera janë po aq të rëndësishme, për pjesën më të madhe, është inteligjenca emocionale. Ai përbëhet nga një sërë aftësish, për shembull:
~Të jetë në gjendje të frenojë impulset, pavarësisht nga dështimet dhe dështimet.
~Kanë aftësinë për të punuar për veten tuaj motivimin "në vendin më të lartë".
~Të jetë në gjendje të shtyjë marrjen e kënaqësisë së menjëhershme.
~Vazhdimisht përpiquni të arrini qëllimin.
~Mos i jepni vuajtje për të privuar veten nga të menduarit.
~Kontrolloni disponimin tuaj.Për të qenë në gjendje të shkëpusë nga mendimet e pakëndshme për t'u përqëndruar në gjënë kryesore.
~Shpresoj dhe besoni në veten tuaj.
Gowlman jep karakteristikat e Howard Gardner, i cili e konsideron çelësin për zhvillimin e inteligjencës emocionale (ndërpersonale):
- Menaxhimi i emocioneve. Njerëzit që nuk kanë aftësi janë vazhdimisht duke luftuar me shqetësim të dhimbshëm, ndërsa njerëzit, me posedimin e saj, e dinë se sa më shpejt po kthehet në normale pas dështimeve të jetës dhe chagrins.
- Njohuri për emocionet e tyre. Është jashtëzakonisht e rëndësishme këtu - njohja e çdo ndjenje kur ndodh. Njerëzit që janë më të sigurt në ndjenjat e tyre rezultojnë të jenë pilotët më të mirë të jetës së tyre, duke dyshuar më pak korrektësinë e vendimeve personale, që nga ai që martohet ose të martohet dhe të përfundojë me atë se si ta marrë atë.
- Njohja e emocioneve në të tjerët. Kjo ndjeshmëri, aftësia për të përqafuar, do të futet në sinjale sociale.
- Motiv. Thelbi i kësaj aftësie është të mësoni se si të kontrolloni emocionet tuaja - vuani kënaqësinë dhe shtypni impulsivitetin. Kjo aftësi për të udhëhequr veten në shtetin frymëzues - këta njerëz janë më produktivë dhe të suksesshëm në gjithçka, për çfarëdo.
- Mbajtja e marrëdhënieve. Këto janë aftësitë që forcojnë popullaritetin, udhëheqjen dhe efektivitetin e komunikimit ndërpersonal. Njerëz të tillë përballojnë të përkryer me biznesin, suksesin e të cilave varet nga ndërveprimi i aftë me të tjerët.
Kjo pjesë është e përkushtuar kryesisht në një marrëdhënie martesore. Gullman këmbëngul që rrënjët e të gjitha problemeve të kërkojnë në fëmijëri.
Djemtë dhe vajzat mësojnë njohuri krejtësisht të ndryshme se si të kontrollojnë emocionet, sepse në temat që lidhen me emocionet, me përjashtim të zemërimit, prindërit thonë më shpesh dhe më shumë me vajzat, jo djemtë. Kështu që vajzat marrin shumë më shumë informacion Për emocionet se djemtë.
Vajzat, duke luajtur së bashku, janë të ndara në grupe të vogla të mbyllura në të cilat armiqësia zbret në minimum dhe bashkëpunimi është i inkurajuar në çdo mënyrë, ndërsa djemtë për lojë janë të kombinuara grupe të mëdhaku fryma e rivalitetit mbretëron.
Pra, rezulton se në fëmijëri, djemtë e kuptojnë se ata kanë nevojë për të minimizuar manifestimin e emocioneve, ndërsa vajzat kanë sukses si në shprehjen e ndjenjave dhe duke i lexuar ato nga të tjerët.
4.Aftësitë e dritareve
Qindra studime kanë treguar se mënyra se si prindërit kthehen tek fëmija seriozisht dhe e prek atë jeta emocionale. Dhe vetëm kohët e fundit filluan të shfaqen studime që treguan: nëse prindërit kanë inteligjencë të lartë emocionale - ky është një përfitim i madh për fëmijën.Disa prindër i shpjegojnë me durim fëmijëve të tyre se është e pamundur të bëhet kështu dhe të tregojnë gabime në mënyrë që t'i rregullojnë ato. Të tjerët humbin durimin dhe dalin nga vetja menjëherë, duke e quajtur fëmijën e tyre me budallenj, shprehin përbuzje të qartë.
5.Shkrim-lexim emocional
Për të shpjeguar përfitimet e shkrim-leximit emocional, është e nevojshme të realizohen disavantazhet e analfabetizmit emocional:
-depresioni
-lëndime mendore
-shqetësim kronik
-depresioni
-mosbesimi në forcën tuaj.